تخم مرغ | درست کردن تخم مرغ | سرخ کردن تخم مرغ

دیگه نیمرو تکراری نپز | نیمرو رو تو روغن سرخ نکن!!

اگر عاشق نیمرو هستید و می‌خواهید روتین‌تان را کمی تغییر دهید، ما راهی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که بتوانید کمی در پخت نیمرو تنوع ایجاد کنید.

نیمرو
ویکی گردی:

ایده ای نو برای پخت نیمرو تخم مرغ یاد بگیرید. تخم مرغ یکی از خوراکی‌هایی است که ما اغلب در غذاهای خود از آن استفاده می‌کنیم. مخصوصاً برای صبحانه که آن را به صورت نیمرو یا پخته مصرف می‌کنیم. اما اکثر ما که تخم مرغ را به طور منظم تهیه و مصرف می‌کنیم، احتمالاً همیشه به یک شیوه تخم مرغ درست می‌کنیم، چه به خاطر راحتی آن و چه صرفاً به این دلیل که این نوع تخم مرغ را بسیار دوست داریم. آن غذای تکراری و خوشمزه برای بسیاری از ما نیمرو است. یک غذای ساده که فقط به یک تابه داغ، یک تکه کره یا روغن و مقداری نمک نیاز دارد. اما اگر عاشق نیمرو هستید و می‌خواهید روتین‌تان را کمی تغییر دهید، ما راهی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که بتوانید کمی در پخت نیمرو تنوع ایجاد کنید.

نیمرو با خامه

اگر لبنیات می‌خورید، احتمالاً قبول دارید که خامه واقعاً خوشمزه است و اگر با شکر مخلوط شود و در یک فنجان قهوه غلیظ هم زده شود که بسیار عالی خواهد شد. ما در اینجا روش پخت نیمرو با خامه را به شما می‌گوییم.

اگر همیشه تخم مرغ‌ها را سرخ می‌کنید، احتمالا تابه خود را با مقداری کره یا روغن زیتون یا انواع دیگر روغن چرب ‌می‌کنید. اما آیا می‌دانستید که می‌توانید تخم‌مرغ را در خامه سرخ کنید؟ اگر در مورد آن فکر کنید این کار منطقی به نظر می‌رسد، زیرا کره همان خامه‌ای است که زده شده تا مواد جامد چربی از مایع جدا شوند.

روش سرخ کردن تخم مرغ با خامه بسیار ساده است. مقداری از خامه غلیظ چاشنی شده را در یک تابه حرارت بدهید تا زمانی که بجوشد و باعث شود آب آن تبخیر شود و چربی آن باقی بماند. از این چربی برای سرخ کردن تخم مرغ استفاده کنید که به دلیل وجود خامه پخته شده ته آن کاراملی می‌شود. بنابراین دفعه بعد که کمی خامه غلیظ در بسته‌اش باقی می‌ماند، آن را دور نریزید و برای درست کردن خوراکی لذیذ از آن استفاده کنید./55 آنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر