تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز، پیش بینی قیمت بیت کوین

پرش قیمت بیت کوین | پیش بینی بازار رمز ارز ها

قیمت بیت کوین امروز دوشنبه 16 خرداد 1401، امروز بیت کوین مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد.

قیمت بیت کوین
ویکی گردی:

قیمت بیت کوین که روز قبل تا ۲۹,۹۳۳ دلار (بیست و نه هزار و نهصد و سی و سه دلار ) رسیده بود، امروز - دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ مصادف با ۰۶ ژوئن ۲۰۲۲ - با رشد ۴.۱۶ درصدی به ۳۱,۲۳۳ دلار (سی و یک هزار و دویست و سی و سه دلار) رسید. قیمت بیت‌کوین دوباره به آستانه مقاومت ۳۲ هزار دلار رسید و اگر بتواند این مقاومت را پشت سر بگذارد، احتمال رشد تا ۳۷ هزار دلار وجود دارد.

بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴ درصد رشد کرد و حالا در محدوده ۳۱ هزار ۲۰۰ دلار معامله می‌شود. صعودی شدن بیت‌کوین به عوامل مختلفی بستگی دارد اما کتی وود عقیده دارد نوسان‌های بزرگ مثبتی برای بیت‌کوین در راه است.

کتی وود، بنیانگذار ARK Invest با استناد به داده‌های زنجیره‌ای پیش‌بینی می‌کند که رشد عظیمی در انتظار بیت‌کوین است. او در اپیزود جدید خود در مجموعه In the Know YouTube گفت: معیارها نشان می‌دهند که پادشاه رمزارزها احتمالا به زودی کف خود را پیدا می‌کند و بعد باید منتظر رشد بازار باشیم.

طبق معیارهای زنجیره‌ای دارندگان کوتاه‌مدت بیت‌کوین تسلیم شدند و این خبر خوبی برای کوتاه‌مدت نیست و ممکن است باعث ریزش بیشتر شود اما به نظر می‌رسد تقاضا برای بازار در کف قیمتی به شدت زیاد است. البته براساس معیارها دارندگان بلندمدت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار تسلیم نشدند و کسانی که بیش از یک سال بیت‌کوین داشتند هنوز هم دارند.

وود می‌گوید که علاوه بر داده‌های زنجیره‌ای، بازار آتی بیت‌کوین را هم زیر نظر دارد که به نظر می‌رسد به زودی نوسانات در این بازار هم افزایش پیدا می‌کند. زمانی که نوسانات در معاملات آتی بالا می‌رود انتظار حرکت بازار را هم داریم. به نظر می‌رسد که با توجه به تقاضای زیادی بازار در محدوده قیمتی پایین می‌توانیم به رشد بازار امید داشته باشیم.

البته کتی ودد بعد از فروپاشی لانا احتیاط زیاد می‌کند. او در این رابطه می‌گوید: سقوط لانا یک فاجعه بود و این اتفاق ورود تنظیم‌کننده‌ها به بازار را هموار می‌کند. این یعنی فشار بیشتر روی بازار.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر