سود سهام عدالت | فروش سهام عدالت

ارزش سهام عدالت چقدر تغییر کرد؟ | افت سهام عدالت

بورس در هفته‌ای که گذشت افت کرد و سهام عدالت نیز هم‌سو با شاخص کل بورس حرکت کرد. ارزش سهام عدالت این هفته چقدر شد؟

زمان واریز سود سهام عدالت
ویکی گردی:

ارزش سهام عدالت چقدر تغییر کرد؟ سهام عدالت در این هفته کمتر از یک درصد افت کرد. همچنین شاخص کل بورس ۱٫۸۸ درصد کاهش یافت و در سطح یک میلیون و ۴۱۲ هزار واحدی به کار خود خاتمه دارد. ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی در پایان روزهای کاری این هفته یعنی ۹ شهریور، به ۸ میلیون و ۶۳۳ هزار تومان رسید. این در حالی‌ست که ارزش این سبد، هفته گذشته روی قیمت ۹ میلیون و ۳۶۱ هزار تومان قرار داشت. همچنین ارزش سبد ۴۹۰ هزار تومانی طی روز چهارشنبه با ۹ میلیون و ۱۹۲ هزار تومان برابر شد. این ارزش در هفته قبل معادل ۸ میلیون و ۵۶۵ هزار تومان بود. چه کسانی سهام عدالت دریافت می‌کنند؟

حسین قربانزاده در مورد آخرین وضعیت اختصاص سهام عدالت به بازماندگان دو دهک کم‌درآمدی و تحت پوشش نهادهای حمایتی به کجا رسید،‌گفت: سهام عدالت تکمیلی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی در دولت به تصویب رسید. بعد از آن یک ایراد حقوقی به آن مصوبه گرفته شد و برای رفع این ایراد به معاونت حقوقی رئیس‌جمهور ارجاع شد.

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه سازمان خصوصی‌سازی آمادگی دارد. افراد مشمول به تعداد ۳.۵ میلیون نفر بازمانده سهام عدالت از دو دهک کم‌درآمد شناسایی شده و اطلاعات آنها موجود است.

وی  همچنین گفت: سهام دولت برای اختصاص به دو دهک کم‌درآمد فقط منتظر مصوبه اصلاحی دولت هستیم. اگر ایراد حقوقی به مصوبه رفع شود، مراحل اختصاص سهام عدالت به دو دهک کم‌درآمد آغاز می‌شود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر