امبر هرد در راستای ازدواج، خواستگاری از امبر هرد، خواستگار امبر هرد کیست؟، جزئیات خواستگاری از امبر هرد

فیلم خواستگاری از امبر هرد با زیر نویس فارسی | خواستگار او چه کسی است؟

جزئیات خواستگاری از امبر هرد هنر پیشه هالیوود و پیام جنجالی مرد سعودی درباره جانی دپ

خواستگاری از امبر هرد
ویکی گردی:

خبر خواستگاری از امبر هرد پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی، فقط در مدت ۱۴ ساعت نزدیک به ۱۰۰ هزار بازدید داشت. خواستگاری از امبر هرد توسط یک مرد اهل عربستان سعودی در پیامی صوتی به اینستاگرام امبر هرد انجام شد.

در این صوت گفته شده: «امبر از اونجا که تمام درها به روی تو بسته شده هیچ‌کسی رو به جز من نداری. من تصمیم گرفتم با تو ازدواج کنم. به نظر من تو یک نعمتی. من از اون مرد پیر بهترم

فیلم خواستگاری از امبر هرد

پس از آن که رای دادگاه جنجالی امبر هرد و همسر سابقش، جانی دپ علیه این بازیگر زن صادر شد، یک مرد عربستانی در پیامی اینستاگرامی به امبر هرد پیشنهاد ازدواج داد.

به گزارش گلف نیوز، او این پیام صوتی را به صفحه رسمی اینستاگرام امبر هرد با پنج میلیون دنبال‌کننده فرستاد و به این بازیگر آمریکایی قول داد زندگی‌اش را سرشار از شادی و نشاط کند.

این مرد در پیام صوتی خطاب به هرد گفت: «امبر از اونجا که تمام در‌ها به روی تو بسته شده هیچ‌کسی رو به جز من نداری که از تو مراقبت کنه. اونطور که من فهمیدم یه عده از تو متنفر شدن و دارن اذبتت می‌کنن، به خاطر همین من تصمیم گرفتم با تو ازدواج کنم. خدا یار و یاورمون باشه. به نظر من تو یک نعمتی و آدم‌ها قدر نمی‌دونن. من از اون مرد پیر بهترم.» ⁣

به نظر می‌آید منظور او از «مرد پیر» جانی دپ باشد. ⁣

دپ و هرد، پس از چندین سال آشنایی، سال ۲۰۱۵ طی یک مراسم بسیار خصوصی در خانه خود در لس‌آنجلس با یکدیگر ازدواج کردند. هرد در ۲۳ می ۲۰۱۶، درخواست طلاق داد و مدعی شد که دپ در طول رابطه آن‌ها از او سوءاستفاده فیزیکی کرده است. از آن پس، ماجرای دادگاه این دو بازیگر آمریکایی شروع شد.

هیئت‌منصفه در سال ۲۰۱۸ تشخیص داد که امبر هرد در مقاله واشینگتن پست، جانی‌دپ (بدون نام بردن از او) را به خشونت خانگی متهم کرده است. سپس جانی دپ از همسر سابقش شکایت و غرامتی ۵۰ میلیون دلاری درخواست کرد. پس از این شکایت، امبر هرد نیز علیه جانی دپ شکایت کرد و ۱۰۰ میلیون دلار غرامت درخواست کرد.

جانی دپ روز چهارشنبه، برنده دعوای افترا علیه همسر سابقش شد. بر اساس حکم دادگاه، امبر هرد باید ۱۵ میلیون دلار با عنوان خسارت به جانی دپ بپردازد. جانی دپ هم باید دو میلیون دلار به امبر هرد پرداخت کند. این دادگاه در شش هفته گذشته به‌طور علنی از شبکه‌های تلویزیونی پخش شد و مخاطبان را در جریان کوچک‌ترین و خصوصی‌ترین مسائل زندگی مشترک جانی دپ و امبر هرد قرار داد.

امبر هرد که در بخش‌هایی از دادگاه، ساختگی بودن برخی ادعاهایش در باره کبودی‌های ناشی از خشونت خانگی یا صحنه‌سازی در این زمینه فاش شد، از حکم دادگاه ابراز ناامیدی کرد و آن را عقب‌گرد برای زنان توصیف کرد. او همواره مدعی بود که افکار عمومی تحت تاثیر نفوذ و قدرت همسر سابقش قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • مژگان

    درسته که از هرد متنفرم و واقعا خوشحالم که جانی برد اما از فمنیستها میخوام که مواظب هرد باشن تا در دام عربها گیر نیفته...تنهایی خیلی اثار مخربی داره برای هرد ...لطفا تنهاش نذارین ما طرفدارای جانی دپ فقط پیروزی در دادگاه رو میخواستیم

  • ناشناس

    ای سعودیهای جنجالی....