افزایش مجدد حقوق کارمندان، افزایش حقوق کارمندان، آیا حقوق کارمندان افزایش می یابد

مهم | حقوق کارمندان افزایش می یابد؟

سازمان اداری و استخدامی کشور برای اصلاح حقوق و مزایای کارمندان دولت لایحه‌ای را تدوین و به هیئت دولت ارسال کرده است. آیا بر اساس این لایحه حقوق کامندان افزیش می یابد.

افزایش حقوق کارمندان
ویکی گردی:

آیا حقوق کارمندان افزایش می یابد؟ اواخر اردیبهشت ماه امسال سازمان اداری و استخدامی کشور، لایحه اصلاح تبصره 12 قانون بودجه سال 1401 کل کشوردر رابطه با موضوع افزایش حقوق کارمندان و اصلاح برخی احکام مربوط به حقوق و دستمزد را به دفتر هیئت دولت ارسال کرده است.که بر این اساس در هفته نخست خرداد ماه نیز دفتر هیئت دولت در خصوص لایحه مذکور از وزیر کار، وزیر اقتصاد، وزیر بهداشت، وزیر دادگستری و معاون حقوقی و رئیس سازمان برنامه و بودجه درخواست بررسی و اعلام کنند که آیا حقوق کارمندان افزایش می یابد اعلام نظر فوری داشته باشند.

افزایش حقوق کارمندان

بر مبنای  این مکاتبه، در صورتی که وزرا و معاونین مربوطه ظرف یک هفته نسبت به لایحه پیشنهادی نظری ارائه نکنند به‌معنای موافقت با پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی تلقی خواهد شد.

گفتنی است،  منعطف نمودن نحوه تعیین حقوق کارمندان  شرکت نفت، ایجاد کد یکتای پرداخت  به کارکنان و دسترسی برخط امور استخدامی به آنها، اصلاح منابع درآمدی متناسب با مصارف اصلاحی و همچنین اختیار افزایش 100درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری  از جمله محورهای این لایحه پیشنهادی مهم است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر

  • ناشناس

    حقوق کارکنان سازمان امور مالیاتی کشور نباید از کارکنان شرکت نفت کمتر باشد.

  • شرمنده

    سلام به نظر شما ایا انصاف است که در یک سازمان حقوق کارمندان تا دوبرابر فا، صله باشد ان هم کارمندی که تازه در مرحله قراردادی هست بامن کارمنی که 24سال خدمت کرده ام چراباید از انها حقو. قم کمتر باشدچرا باید به انها که قبل از اضافه کردن 26درصد ازما بیشر باشدوماکه درحال تهیه جهیزیه برای دخترم هستم وانها یا مجردن یا فر زند نداردباید مبلغ 12ملیون بگیرند ومن 780چراعدالت اجرا نمی شود ودر بخشنامه امده آنهایی که پست کارشناسی دارن باید اضافه بشه ومن هم بامدرک کار شناسی نگهبان باشمم چون پست ما کارشناسی نداره به ما 26درصد اضافه نشد واقعا به من وامثال من چه می کذرد چرابه ما اضافه نشد تعامل فرمایید درضمن من کارکند هلال احمر هستم ودارم با فقر زندگی می کنم و5قسط هم خالی کنم خواهشمندم به گوش همکاران رده بالا ابلاغ فرمایید پس عدالت کجاست یاخدا کمکم کن شرمنده خانوداه ام نشم انشالله