محصولات سایپا | شرکت سایپا | خودروسازی سایپا

سوتی عجیب سایپا در ساخت خودروی آریا | ساخت خودرو ناقص غوغا به پا کرد!! + فیلم

ویدیویی منتشر شده از خودرو آریا محصول سایپا که به تازگی معرفی شده بود در نمایشگاه خودرو آبروریزی به راه انداخت

اطلاعیه گروه خودروسازی سایپا برای برندگان
ویکی گردی:

اواسط تابستان 1399 را به یاد می‌آورید؟ همان زمانی که سایپا برای اولین‌بار از خودرو ساینا اس (بررسی ساینا S) و همچنین خودرو آریا رونمایی کرد. اما در آن رونمایی، سایپا همچنین از تیونینگ مفهومی کوییک نیز پرده برداشت و محصولی را با نام «کوییک اسپرت» رونمایی کرد که تصاویر و اطلاعات آنرا می‌توانید در مقاله بررسی انواع کوییک S مطالعه کنید. ولی حالا که در تابستان 1401 هستیم نیز سایپا، یکبار دیگر دست به کار شده و تیونینگ مفهومی خودش را برای یکی دیگر از محصولات این شرکت، به نمایش گذاشته است: این‌ شما و این آریا اسپرت سایپا!

خودرو آریا اسپرت، قرار نیست به تولیدانبوه برسد اما انتشار تصاویر آن، به این معنی است که به زمان رونمایی نسخه تولید نهایی خودرو آریا، نزدیک شده‌ایم. در این نسخه مفهومی، طراحان سایپا تلاش کرده‌اند تا از ترکیب رنگ نارنجی استفاده کنند تا چهره آریا، هیجان‌انگیزتر به نظر برسد. اگر به رینگ‌ها، قاب آینه‌های جانبی، جلوپنجره، زیر سپرها، استریپ‌های روی کاپوت و خطوط گرافیکی در کناره‌های خودرو دقت کنید، رنگ نارنجی را خواهید دید.

سایپا

اما علاوه بر تغییر رنگ، اتفاقاتی در بدنه آریا اسپرت نیز رخ داده است؛ به عنوان مثال زه دور گلگیرها، جلوپنجره کهکشانی، تغییر گرافیک چراغ‌ها، سپر جدید، اسکوپ‌ بالای سقف و همچنین ورودی هوای روی کاپوت (که البته فیک هستند)، از جمله تغییرات ظاهری در آریا اسپرت هستند. نکته عجیب‌تر اینکه باله عقب و حتی رکاب‌ جانبی هم روی آریا اسپرت نصب شده که ای کاش نمی‌شد! 

ویدیویی منتشر شده از خودرو آریا محصول سایپا در نمایشگاه خودرو که نشان می ‌دهد برف‌پاک‌کن بزرگتر از شیشه عقب خودرو است را ببینید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر