افزایش قیمت مرغ | قیمت مرغ افزایش یافت | قیمت مرغ

کاهش ۱۰ هزار تومانی قیمت مرغ | قیمت مرغ به زیر نرخ مصوب رسید!

قیمت مرغ در بازار امروز سقوط کرد! جزئیات بیشتر در خصوص قیمت مرغ را در ادامه این گزارش از سایت ویکی گردی بخوانید

قیمت مرغ
ویکی گردی:

افزایش قیمت مرغ در بازار مرغداران؛ قیمت‌ها افزایشی شد!! محمد یوسفی، رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی کشور، با بیان اینکه قیمت مرغ به ۶۳ هزارتومان رسیده است، گفت: قیمت مرغ در مسیر افزایش قرار گرفته است!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از کاهش ۱۰ هزار تومانی مرغ گرم در این استان به دلیل افزایش جوجه ریزی و کاهش تقاضا خبر داد.

زمان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو اعلام شد + جزئیات

 

علی باستین شنبه ۵ آذر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: درحالی که نرخ مصوب مرغ هر کیلوگرم ۶۳ هزار تومان است، قیمت این محصول در بازار استان بوشهر سقوط کرده با کاهش ۱۰ هزارتومانی قیمت این کالا، هر کیلوگرم مرغ تا ۵۳ تومان به فروش می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: ماه گذشته ۱۲۰ میلیون قطعه جوجه ریزی در کشور انجام شد، درحالی که میزان نیاز کشور ۱۰۵ میلیون قطعه بود و همین کاهش قیمت عاملی بر کاهش قیمت بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر کاهش تقاضای مرغ را واقعی دانست و تصریح کرد: قدرت خرید مردم پایین است، مردم نمی‌توانند خرید ذخیره‌ای انجام دهند و به اندازه مصرف خرید می‌کنند.

باستین با اشاره به تدابیر اندیشیده شده در جهت کنترل بازار مرغ استان بوشهر بیان کرد: به‌منظور کنترل قیمت با شرکت پشتیبانی امور دام کشور در حال مذاکره هستیم تا مصوبه خرید مرغ گرم با قیمت مناسب از مرغداری‌های استان را بگیرم، مرغ‌ها را منجمد کنیم و در مواقعی که افزایش قیمت و یا مهمان نوروزی داریم عرضه کنیم.

با آب ترشی بستنی یخی درست کنید! | بستنی یخی با طعمی که هرگز نخورده‌اید

 

به نقل از ایسنا، قیمت مرغ در بازار به عنوان گوشت غالب مورد استفاده قشر متوسط و پایین جامعه از مسائل اقتصادی پر حاشیه است که با کوچکترین تغییرات در آن، واکنش‌های مختلف مردم برانگیخته می‌شود.

درحالی که نرخ مصوب مرغ به تازگی به ۶۳ هزار تومان افزایش یافته است، قیمت این محصول در بازار سقوط کرده است و هر کیلوگرم مرغ تا ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش می رسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در حالی که نرخ مصوب مرغ به تازگی از 59 هزار و 800 تومان به 63 هزار تومان افزایش یافته است قیمت ها در بازار آزاد روندی دیگر را طی کرده است و به نرخ های مصوب توجهی ندارد.

گزارشات میدانی تسنیم نشان می دهد که قیمت مرغ در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به 51 هزار و 800 تومان و در سطح شهر تا 55 هزار تومان کاهش یافته است هر چند که ممکن است قیمت این محصول در فروشگاه های دیگر به نرخ‌های متفاوتی به فروش برسد.

بنابر این گزارش اما قیمت تخم مرغ روند متفاوتی در بازار دارد و حتی بالاتر از قیمت مصوب خود به فروش می رسد. 

 قیمت مصوب هر کیلوگرم تخم مرغ در سامانه 124 سازمان حمایت 398٬000 تومان است که قیمت هر شانه 30 عددی با وزن 1.9 کیلوگرم 76 هزار تومان می‌شود.

28 کاربرد عجیب ولی واقعی سرکه سیب | خواص شگفت انگیز سرکه سیب!

 وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرده است که فروش تخم مرغ بالاتر از نرخ مصوب اعلامی در سامانه 124 ممنوع است و پرونده متخلفان به تعزیرات حکومتی اعلام می‌شود.

بروز آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در کشورهای همسایه و عدم وجود این بیماری در داخل کشور باعث واردات دوباره این تخم مرغ از کشورمان شده است و کویت و عراق دوباره واردات خود را از ایران آغاز کرده اند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۵ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • سارا

    کارتون پلنگ صورتی رو از روی ما ساختن. همون قسمتش که اومد سرمیز مرغ بخوره، مرغه پرید از بشقاب بیرون و اون افتاد دنبالش😁

  • غنچه گل

    ما که پول نداریم مرغ بخریم

  • فاطمه

    مرد م بدبخت شدند روانی شدند از نداری هی قیمتا می‌ره بالا عصبی شدیم چرا قیمت مرغ پایان نمی‌کنند پول دارا بخورند فقرا نگاه کنند

  • نام

    یک جک میخای بشنوی؟
    به یک یارو میگن شغلت چیه میگ کار افرینم
    میگن یعنی چی؟
    یعنی بقیه کار میکنن من میگم آفرین!آفرین!

  • دختر ترک

    خوشبحال اونا که میتونن مرغ بخرن ماکه تو خرج روزانممون موندیم چه برسه مرغ بخریم

  • آرش

    قیمت مرغ دم در مرغداری پایینه

  • شیدا

    زندگی هرروز بدتراز دیروز ب کام مردم داره سخت میگذره بیکاریه مردها بالارفتن اجاره خونه ها گرونیه لحظه ها توروخدا ب دادمون برسید

  • ایران

    این مرغای ارزونه لعنتی کجاست که منجمدمیدن ۵۲هزارتومن
    بخداگناه داریم بچه کوچیک داریم چشمشون به دست ماست بفکرماکارگراباشید😭😭😭

  • ابوالفصل

    مرغ کیلویی پنج ،شش تومان شده ۶۰ تومان
    پنج تومان ارزون شده اعلام میکنند قیمت مرغ اومده پایین
    خدا خودت رحم کن