پشه در سریال مهمونی| حذف شدن پشه از سریال مهمونی

دلیل غیبت پشه در سریال مهمونی جنجال ساخت! | پشه حذف شد!

حذف عروسک پشه از سریال مهمونی خبریست که جنجال آفرین شده است دیالوگ بده بزنیم کار دست این عروسک داد.

پشه سریال مهمونی
ویکی گردی:

دو قسمت اخیر سریال مهمونی بدون کاراکتر عروسکی پشه منتشر شده است. سریال مهمونی به کارگردانی ایرج طهماسب، داستان خانه ی جدید آقای طهماسب است. سریال مهمونی جدیدترین اثر ایرج طهماسب پس از ۴ سال دوری از سینما و تلویزیون است. سریال مهمونی یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر عروسکی و گفتگو محور به نویسندگی، کارگردانی و مجری‌گری ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی است که در نوروز ۱۴۰۱ از رسانهٔ اینترنتی نماوا پخش می‌شود. در سریال مهمونی از شخصیت‌های عروسکی جدید و متفاوتی رونمایی شده‌است. از صداپیشگان این عروسک‌ها می‌توان به هوتن شکیبا و کاظم سیاحی اشاره کرد و اغلب صداپیشگان شخصیت‌های عروسکی مهمونی از شاگردان ایرج طهماسب هستند.

پشه از سریال مهمونی حذف شد 

پشه یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین کاراکترهای برنامه مهمونی ایرج طهماسب است. کاراکتری که از همان اولین قسمت‌ها هم مورد توجه مخاطب قرار گرفت و هم زیر تیغ نقد رسانه‌های تندرو رفت. 

دیالوگ‌ معروف این کاراکتر که کاظم سیاحی صداپیشه‌اش است یعنی بده بزنیم همانقدر که در دیالوگ‌های محاوره‌ای مردم وارد شد،  مورد انتقاد برخی رسانه‌های دلواپس قرار گرفت و آن را اروتیک دانستند.

غیبت این کاراکتر عروسکی در دو قسمت اخیر این برنامه که با حضور علی شادمان و امیرحسین رستمی منتشر شده، خبرساز شده است و بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی به این موضوع اشاره کرده‌اند. 

ماجرای حذف پشه برنامه مهمونی

عروسک پشه که در برنامه مهمونی توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده بود  خبرهای ضدونقیضی از حذف آو از برنامه به گوش میرسد.

در قسمت های ۲۳ و ۲۴ برنامه مهمونی عروسک پشه حضور ندارد این عروسک خیلی زود توانست در بین علاقه مندان به این برنامه طرفداران زیادی به دست آورد.

گفته میشود که به دلیل دیالوگ بده بزنیم دستور حذف این عروسک از برنامه داده شده است البته هنوز ایرج طهماسب سازنده این برنامه واکنشی به این خبر نشان نداده است اما برخی از رسانه ها معتقد هستند که به دلیل عدم حضور این عروسک در چند قسمت گذشته برنامه مهمونی به احتمال زیاد این عروسک حذف شده است .

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۸ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • سپاس واحدیان

    حیف شد که پشه حذف شد. محبوب ترین کاراکتر این سریال بود.

  • ناشناس

    عالی

  • ناشناس

    توروخدا حذفش نکنید

  • فاطمه

    واقعا چرا باید حذف شده🙁
    من شکایت میکنم اگه حذف بشه🙄

  • بهار

    چرا اخه

  • نيلوفر سلگــی

    چرا پشه مهمونی حذف شد؟
    من که توی تلوزیون و گوشیم میبینمش خیلی بامزس
    ولی هر چی توی تلوزیون و گوشیم میبینمش هستش
    آخه خیلی گوگولی بود . من خیلی دوستش داشتم چرا؟😢😭

  • آرمیس قربانی زاده

    من پشه خیلی دوستش دارم
    چرا حذف شد؟