سرقت در تهران | سرقت از صرافی | سرقت مسلحانه در میرداماد تهران

تیراندازى مرگبار در خیابان میرداماد‌ تهران | سرقت مسلحانه دلار های مشتری صرافی

سارقان مسلح با شلیک به مرد تهرانی در خیابان میرداماد اقدام به سرقت کیف دلارها کردند.

سرقت
ویکی گردی:

سرقت مسلحانه در خیابان میرداماد‌ تهران! عصر امروز چهار مرد موتورسوار با حمله به مشترى یک صرافى با مقاومت او رو به رو شدند دزدان براى اجراى نقشه سرقت خود اقدام به شلیک چهار گلوله کردند که یکى از گلوله ها به عابرى اصابت کرد و باعث زخمى شدن او شد دزدان با ناکامى در سرقت از محل فرار کردند و مرد مجروح به بیمارستان انتقال یافت تحقیقات کارآگاهان براى دستگیرى متهمان آغاز شده است.

سرقت مسلحانه از مشتری صرافی در خیابان میرداماد

سارقان که چهار نفر و سوار ۲ موتورسیکلت بودند ساعت ۱۴ و ۳۵ دقیقه بعد از خروج یک مشتری از صرافی در خیابان میرداماد او را تعقیب کردند و در نزدیکی ایستگاه مترو به او حمله‌ور شدند تا دلارها را سرقت کنند، اما این فرد در برابر دزدان مقاومت کرد.

سپس سارقان حدود چهار گلوله شلیک کردند که یکی از تیرها به صاحب کیف دلارها برخورد کرد. در نهایت دزدان بدون اینکه موفق به سرقت دلارها شوند گریختند. فرد زخمی نیز به بیمارستان منتقل شد و حال او وخیم نیست.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران، در این باره گفت: با حضور به موقع ماموران، سارقان مسلح موفق به سرقت نشدند و با مشاهد خودروی پلیس با دو موتورسیکلت خود با سرعت از محل متواری شدند.

پلیس در حال حاضر به دنبال ردی از سارقان فراری است

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر