موجودات عجیب الخلقه | ماهی انسان نما

پیدا شدن ماهی انسان نما در چین + فیلم

در این مطلب فیلم یکی از موجودات عجیب الخلقه که در اینترنت باعث شوکه شدن تعداد زیادی از افراد شده است را برایتان به اشتراک گذاشته ایم!

عجیب الخلقه
ویکی گردی:

پیدا شدن موجودات عجیب الخلقه در چین مردم را به وحشت انداخت! یک ماهی نسبتاً غیرمعمول در دریاچه ای در چین مشاهده شده است که به نظر می رسد چهره ای شبیه به انسانها دارد. این ماهی با صورتک انسانی پیش از این نیز  تا نزدیکی ساحل شنا کرده و توسط مردم محلی دیده شده است.به تازگی سر و کله این موجودات عجیب الخلقه در بعضی از کشور ها پیدا شده که که برخی معتقداند که این موجودات عجیب الخلقه خبر از رسیدن قیامت را می دهند. در ادامه فیلم این ماهی انسان نما را تماشا کنید.

یک بازدید کننده از روستایی در خارج از شهر کونمینگ در جنوب چین ویدئویی از این ماهی را ضبط کرد. این ویدئو در ویبو که یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی چین محسوب می شود به اشتراک گذاشته شده است و در این کلیپ می توان یک ماهی عجیب را دید که در نزدیکی ساحل شنا می کند.

روی سر ماهی نقاطی تیره وجود دارد که مانند دو چشم به نظر می رسد ، دو خط عمودی که شبیه بینی به نظر می رسند و خطر دیگری به شکل افقی که شبیه دهان در نظر گرفته می شود. بسیاری از مردم از دیدن این ماهی عجیب حیرت زده شده و حتی خرافاتی ها دیدن این ماهی را نشانه بدبختی دانسته اند. جالب است که برخی گفته اند این ماهی لرد ولدمورت(شخصیت اهریمنی داستان های هری پاتر) است.

در سال 2010 ، یک مرد 44 ساله انگلیسی ادعا کرد که کپورهایی که پنج ماه قبل خریداری کرده بود شروع به توسعه ویژگی های صورت مانند انسان کرده اند. نظر شما چیست؟ اگر این نوع ماهی را ببینید حاضرید آن را بخورید؟

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر