خواهر بهرام رادان | تیپ جنجالی خواهر بهرام رادان | غزل شاکری در نقش خواهر بهرام رادان

غزل شاکری چادری شد! | تیپ عجیب و غریب غزل شاکری با پوشیه! + عکس

غزل شاکری خواهر بهرام رادان در سریال جیران تصویری را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که خبرساز شد در ادامه این مطلب مشاهده کنید.

غزل شاکری
ویکی گردی:

غزل شاکری در نقش خواهر بهرام رادان در سریال جیران، متولد 22 اسفند 1356 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون و طراح ایرانی است. غزل شاکری خواهر بهرام رادان در سریال جیران  تصویر زیر را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. غزل شاکری دختری فرشته طائرپور است .غزل تنها فرزند خانم طائرپور نبوده و یک خواهر به نام عسل شاکری و یک برادر به نام علی شاکری نیز دارد.

غزل شاکری

غزل شاکری خواننده و بازیگر

غزل شاکری در سال 1366 وقتی تنها 9 سال داشت در فیلم مرگ ماهی به کارگردانی کامبوزیا پرتوی یفای نقش کرد ، سپس حضور او در فیلم گلنار او را از همان کودکی به شهرت رساند تا جایی که بعد از گذشته سال ها همچنان وی را با نام گلنار می شناسند..آقای پرتوی سر یکی دو پروژه با خانم طائرپور ، مادرم همکاری داشت.در یک بخش از فیلم «ماهی» هم من برای آقای پرتوی بازی کردم. از همان ابتدا که ایشان فیلم نامه گلنار را می نوشت در کنارش بودم و بعد از آن متوجه شدم من را برای نقش گلنار انتخاب کرده است. در ابتدا خانواده ام چندان موافق نبودند ، اما به هر حال ماجرا طوری پیش رفت که من تبدیل به گلنار قصه شدم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر