وقوع دوباره سیل | هشدار وقوع سیل | این 9 استان آمادگی وقوع سیل را داشته باشند

احتمال وقوع مجدد سیل در این ۹ استان کشور! | هشدار به مردم!

بنابر گزارش سازمان هواشناسی برای 9 استان کشور هشدار نارنجی صادر شده است و امکان وقوع مجدد سیل پیش بینی شده است

سیل
ویکی گردی:

حتمال وقوع سیل در این 9 استان! بنابر اعلام سازمان هواشناسی، برای ۹ استان هشدار سطح نارنجی صادر شده است و امکان آبگرفتگی و سیل برای این استان ها وجود دارد. در ادامه جزئیات بیشتر وقوع مجدد سیل را بخوانید.

سازمان هواشناسی کشور در روز سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ رشد ابرهای همرفتی همراه با تشدید فعالیت سامانه بارشی را برای دامنه و ارتفاعات مازندران و گیلان، گلستان، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، نیمه غربی و جنوب فارس، شمال و شرق خوزستان و جنوب و غرب اصفهان پیش بینی و هشدار سطح نارنجی صادر کرده است.

هشدار سطح نارنجی در روز چهارشنبه برای گلستان، دامنه و ارتفاعات شمال غرب سمنان، مازندران و شمال شرق تهران، غرب و جنوب اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال و غرب و نیمه جنوبی فارس، شمال شرق و شرق خوزستان اعلام شده است. از مخاطرات پیش روی این هشدار میتوان به جاری شدن روان آب و آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانههای فصلی، صاعقه، خسارت در اثر باد شدید لحظه ای، در مناطق مستعد همراه با خیزش گردوخاک موقت، کاهش شعاع دید و اختلال در ناوگان حمل و نقل، احتمال خسارت به صنعت کشاورزی اشاره کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر