قیمت مرغ در بازار | جدیدترین قیمت مرغ | افزایش قیمت مرغ

قیمت مرغ امروز7 شهریور 1401 | جدیدترین قیمت مرغ + جدول

در این مطلب از سایت ویکی گردی قیمت مرغ امروز دوشنبه 7 شهریور ماه ۱۴۰۱را به طور کامل می توانید مطالعه کنید

قیمت مرغ
ویکی گردی:

قیمت مرغ به ۶۰ هزار تومان رسید. یوسف خانی، رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت : قیمت مرغ زنده ۳۲ تا ۳۵ هزار تومان و مرغ گرم در خرده فروشی ها ۶۰ هزار تومان است که ۵ هزار تومان کمتر از نرخ مصوب عرضه می شود. روزانه ۱۶۰۰ تا ۱۷۰۰ تن مرغ در تهران‌ توزیع می‌شود و با توجه به شرایط فعلی عرضه و تقاضا پیش بینی می شود که قیمت مرغ تا پایان ماه همچنان کمتر از نرخ مصوب باشد.

نوسان قیمت مرغ از دیگر اقلام پروتئینی بیشتر بوده است. این کالا که دولت برای هر کیلو گرم آن قیمت ۶۰ هزار تومان تعیین کرده تا مدت‌ها بعد از اعلام این نرخ، زیر قیمت مصوب در بازار به فروش می‌رسید و کاهش تقاضا اجازه رشد قیمت را به آن نمی‌داد، در نتیجه تولیدکنندگان با اتخاذ سیاست کاهش جوجه‌ریزی تلاش کردند از افت بیشتر قیمت در بازار جلوگیری کنند. در خرداد ماه در میادین میوه وتره‌بار نیز هر روز قیمت جدیدی برای مرغ اعلام می‌شد که از ۴۰ تا ۴۸ هزار تومان متغیر بود. مشاهدات میدانی نشان می دهد در حال حاضر آخرین قیمت هر کیلوگرم مرغ در بازار حدود قیمت مصوب یعنی ۶۰ هزار تومان است و در صورت قطعه بندی قیمت تا ۷۵ هزار تومان نیز بالا می‌رود. هر کیلو ران مرغ بدون پوست در حال حاضر بین ۶۳ تا ۶۵ هزار تومان و هر کیلو سینه مرغ کامل ۷۶ تا ۷۸ هزار تومان قیمت دارد.

براساس نرخنامه امروز سازمان مدیریت میادین هر کیلوگرم مرغ کامل تازه، بسته‌بندی کیسه‌ای (پوشش کیسه نایلونی) با قیمت ۵۸ هزار و ۳۵۰ تومان عرضه می‌شود.

قیمت انواع گوشت مرغ، قطعه‌بندی، بسته‌بندی، فرآورده‌ها و انواع آلایش خوراکی تازه مرغ به شرح زیر اعلام شده است؛

قیمت انواع مرغ در هفتم شهریور ۱۴۰۰ به شرح زیر است.

قیمت مرغ

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    خداکند همه چیز ارزان شود تا مردم قدرت خرید داشته باشن تا شرمنده خانواده نباشن

  • ناشناس

    سلام قیمت مرغ الان در خوزستان کیلویی ۵۹۰۰۰ تومان هست