احمد سعیدی خواننده محبوب پاپ | آهنگ جدید احمد سعیدی | احمد سعیدی دستگیر شد!

بازداشت شدن احمد سعیدی واقعیت دارد؟ | جرم آقای سعیدی چیست؟ + فیلم

دقایقی پیش فیلمی از بازداشت شدن احمد سعیدی خواننده محبوب پاپ در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه این مطلب می توانید مشاهده کنید

احمد سعیدی
ویکی گردی:

احمد سعیدی خواننده ایرانی مقیم آمریکا امروز صبح به  دلیل نامعلوم توسط پلیس این کشور دستگیر شد! احمد سعیدی خواننده، تنظیم کننده و آهنگساز ایرانی زاده 16 فروردین سال 1367 در شهر شیراز است و هم اکنون در خارج از کشور به سر می برد. احمد سعیدی از سن 13 سالگی با آهنگسازی فعالیت موسیقی خود را آغاز کرد. بعد از ساخت سه آهنگ نا موفق احمد سعیدی تصمیم گرفت تا به تنهایی به فعالیت خود ادامه دهد و برای استارت کار خود آهنگ وابستت شدم رو منتشر کرد. که برعکس چند آهنگ قبلی با استقبال خوبی از طرف مردم مواجه شد . همین آهنگ باعث محبوب شدن او بین مردم شد و بعد از مدتی فعالیت و انتشار تک آهنگ ها از اولین آلبوم خود به نام وابستت شدم که نام اولین ترک آلبوم بود رونمایی کرد. این آلبوم توسط کمپانی آونگ منتشر شد.

فیلم منتشر شده از دستگیری احمد سعیدی، خواننده ایرانی توسط پلیس آمریکا بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

این ویدیو از لحظه بازداشت احمد سعیدی توسط پلیس آمریکا منتشر شده و همچنان علت دستگیری این خواننده ایرانی مشخص نیست. پلیس آمریکا توضیحاتی درباره دلیل دستگیری احمد سعیدی ارائه نکرده است.

ماجرای دستگیری احمد سعیدی در آمریکا

درباره اینکه به چه علت توسط پلیس دستگیر شده است حرف و حدیث های زیادی وجود دارد و برخی ها یک سوء تفاهم را علت بازداشت او می‌دانند و برخی دیگر معتقد هستند که به دستورات پلیس توجه نکرده و با آنها درگیر شده است.

به هر حال تا اینکه منابع معتبر و رسمی درباره جزئیات این دستگیری اطلاع رسانی نکنند نمی توان به شایعات فضای مجازی استناد کرد برخی کاربران نوشته است که او برای جلب توجه این کلیپ ساختگی را منتشر کرده است .

پیش از این ویدیوی مشابهی از ساسی در فضای مجازی منتشر شد که در نهایت این ویدیو ساختگی از آب درآمد.

این هنرمند آهنگ های متعدد زیادی را تولید کرده است آهنگ های وابستت شدم و عشق بی گناه و دلتنگی از اولین آهنگ های او به شمار می آید.

سعیدی ۲ بردار و یک خواهر بزرگتر از خودش هم دارد که خواهرش ۴۰ ساله معلم می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر