عکس های محمد رضا گلزار | محمد رضا گلزار کنار خانومای عرب

محمد رضا گلزار چه دختری تور کرد؟ | عکس های ناجور آقای گلزار کنار دختر عرب + عکس

محمد رضا گلزار مخ خوشگلترین دختر جهان رو زد. عکس های جنجالی آقای گلزار رو اینجا ببینید

محمد رضا گلزار
ویکی گردی:

محمدرضا گلزار بازیگر سینما، نوازنده گیتار است و در زمینه خوانندگی و مدل آگهی های تبلیغاتی فعالیت دارد.محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد محمدرضا گلزار از خوانندگی تا بازیگری با عکس خانوادگی و ناگفته های محمد رضا گلزار از زندگیش را می خوانید درادامه محمدرضا گلزار با انتشار عکسی از خود با لباس نامناسب در تایم ورزش کردن خود موجب حواشی زیادی در فضای مجازی شد که بسیاری از کاربران به وضع لباس پوشیدن او ایراد گرفته و این پوشش را خارج از عرف سلبریتی دانستند که درادامه می بینید. 

محمد رضا گلزار

محمد رضا گلزار

محمد رضا گلزار

پاریس هیلتون (Paris Hilton) متولد سال 1981 است. پاریس هیلتون خواننده، مدل و هنرپیشه آمریکایی است پاریس هیلتون در خانواده ثروتمندی متولد شده و پدر او صاحب هتل های زنجیره ای هیلتون در آمریکا می باشد و فیلمی درباره زندگی واقعی آن ها و دزدی که از خانه شان صورت گرفته بوده ساخته شده است که نام این فیلم Blling Ring می باشد.

محمدرضا گلزار بازیگر سینما، نوازنده گیتار، خواننده و مدل آگهی‌های‌ تبلیغاتی ایرانی است. محمدرضا گلزار را بیشتر بعنوان یک مدل سینمایی میشناسند. گلزار در اواخر دهه ۷۰ شمسی در ایران به شهرت رسید

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر