قتل همسایه | کارگردان ایرانی همسایه اش را به قتل رساند

کارگردان معروف به قتل همسایه‌اش اعتراف کرد | کارگردان ایرانی بازداشت شد!

کارگردان سینمای ایران، به نام ک.الف به اتهام قتل همسایه خود، بازداشت شده است.

قتل دختر جوان
ویکی گردی:

قتل همسایه توسط کارگردان معروف ایرانی! یکی از کارگردانان سینمای ایران که به اتهام قتل همسایه خود بازداشت شده بود، (جمعه 21 شهریور)، به انجام این جنایت اعتراف کرد. این کارگردان به نام ک. الف که همسر سابق یکی از بازیگران تلویزیونی هم بوده است، پس از انجام یک مشاجره، با شلیک گلوله، همسایه خود را در خیابان خواجه نصیر، واقع در خیابان شریعتی تهران به قتل رسانده است.

کریم آتشی نویسنده و کارگردان مطرح دهه ۷۰ سینمای ایران و همسر سابق مرجانه گلچین، در اقدامی عجیب پس از درگیری با همسایه، او را با ضرب شلیک گلوله با کلت کمری به قتل رساند.

کریم آتشی نویسنده و کارگردان مطرح دهه ۷۰ سینمای ایران و همسر سابق مرجانه گلچین، در اقدامی عجیب پس از درگیری با همسایه، او را با ضرب شلیک گلوله با کلت کمری به قتل رساند.

را در بیست و شش سالگی و از سال ۱۳۶۹ و به صورت تجربی و با ساخت فیلم کوتاه آغاز کرد و در سال ۱۳۷۲ نخستین فیلم بلند خود را با عنوان «پنجاه روز التهاب» به نویسندگی و کارگردانی و تهیه‌کنندگی خودش و با هنرنمایی بازیگرانی همچون پردیس افکاری، حسن رجبیان، محمد طاهری، مهدی لنجانیان، صدیقه کیانفر و ... جلوی دوربین کمال مطیعی برد.

این کارگردان پرکار دهه هفتاد، چهارمین فیلم بلند خود را در سال ۱۳۷۵ با عنوان «متهم» جلوی دوربین محمد زین‌الدینی برد در این فیلم بازیگرانی همچون مرجانه دلدارگلچین، جمشید لایق، مهری ودادیان، ساناز سماواتی، رضا راد، بهمن دان، داریوش رضوانی، ابوالقاسم محمدطاهر، داوود قاسمی، میترا توکلی، تقی زنجانی و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 آتشی سال‌ها پیش با مرجانه گلچین ازدواج کرد و پس 10 سال این زندگی به جدایی ختم شد. این زوج زندگی موفقی نداشتند و پس از حدود ده سال زندگی مشترک از هم جدا شدند. آتشی در خرداد ۱۳۹۱ به دلیل سکته قلبی در بیمارستان پاسارگاد بستری شده بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر