مسابقه هالک ایرانی | مبارزه هالک ایرانی و گوریل قزاقی | باخت مفتضحانه هالک ایرانی

فیلم جدید و عجیب از پهلوان پنبه ایرانی | مقصر باخت هالک ایرانی چه کسی بود؟ + فیلم جنجالی

لایو اینستاگرامی هالک فوتوشاپی (هالک ایرانی) همراه با مربی خود، نکته های جالبی داشت؛ از جمله این که رسما اعلام شد او فیک بوده است!

هالک ایرانی
ویکی گردی:

بعد از اینکه مشخص شد هالک ایرانی بیشتر از اینکه هالک باشد، هالک فوتوشاپی است، نگاه ها به او تغییر کرد. دو شب پیش این پدیده عجیب مجازی اولین مبارزه خود را مقابل یک فایتر قزاق که 50 کیلو از او سبک تر بود برگزار کرد؛ نمایش مضحک هالک ایرانی در این مبارزه، موجی از واکنش های منفی را به همراه داشت. فردی که خود را هالک ایرانی نامیده بود، حتی قدرت زدن یک مشت به حریف را نداشت و به شکل ترحم برانگیزی زیر یک دقیقه از زیر مشت های پی در پی حریف فرار کرد! یک روز بعد از این مبارزه، غریبی به همراه مربی خود یک لایو نیم ساعته برگزار کرد؛ این بار اما نه خبری از کری و رجز خوانی بود و نه فیگورهای اساطیریِ فیک را شاهد بودیم؛ در این لایو اعتراف شد که هالک ایرانی یک کاراکتر فیک بوده و هیچ برنامه ای جز شوهای مضحک اینستاگرامی برای موفقیت نداشته است

مقصر چه کسی بود؟!

لایو غریبی همراه با مربی او در شرایطی شروع شد که کامنت های آن بسته شده بود! مربی هالک فوتوشاپی خود را شناسنامه ساواته معرفی کرده و ماجرا را این گونه شروع کرد: “مدیربرنامه های سجاد یک فرد غیر ورزشی بود و قراردادی را منعقد کرد که در تاریخ یاد شده یک مبارزه انجام شود. من کاملا با آن مخالف بودم ولی قرارداد ثبت شده بود. حریف او در سطح خودش بود و پهلوانی تمرین کرده بود (کشیدن کشتی و هواپیما و...). او به سجاد گیر داده بود که حتما باید مبارزه کنیم و تو می ترسی. بستر هم فراهم بود که مسابقه به صورت آنلاین پخش شود. من بازهم مخالف بودم ولی اگر شرکت نمی کرد، جریمه می شد. به این ترتیب بود که قبول کردم مسابقه بدهد. تمرینات صبح و بعد از ظهر داشتیم و تلاش کردم که سجاد را کمک کنم ولی زمان کمی داشتیم.”

مربی غریبی مدعی شد که فقط با او در این زمینه کار کرده که حداقل دل و جرات رفتن به رینگ، داوم آوردن و زدن حداقل چند مشت را داشته باشد؛ البته از بین این سه مورد فقط، مورد اول به تحقق پیوست! سجاد وارد رینگ شد، نه مشتی زد و نه حتی به قول خیلی از کاربران توئیتر، فحشی توانست بدهد و به طرز مضحکی شکست را قبول کرد!

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر