قیمت مسکن در تهران | سرمایه لازم برای خرید خانه در تهران

قیمت مسکن در منطقه 3 تهران | قیمت خانه در ونک

اگر قصد خرید خانه را دارید، با ما همراه باشید تا به بررسی قیمت مسکن در منطقه 3 تهران بپردازیم.

قیمت مسکن
ویکی گردی:

قیمت مسکن در تهران، نسبت به شهرستان ها بسیار بیشتر است؛ در مناطق بالای شهر نیز، قیمت مسکن بسیار بیشتر از سایر مناطق است. یکی از بهترین منطقه های تهران، منطقه 3 است که برای خرید خانه در این منطقه باید حداقل 5 میلیارد تومان سرمایه داشته باشید. اگر قصد خرید خانه در این منطقه را دارید، با ما همراه باشید تا به بررسی قیمت مسکن در منطقه 3 بپردازیم.

برای سرمایه‌گذاری در محله ونک به سرمایه‌ای معادل ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید که با این مبلغ می‌توانید واحدی ۸۰ متری که ۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد را خریداری کنید. همچنین اگر برای سرمایه‌گذاری بودجه کمتری در اختیار دارید، میتوانید واحدی ۳ ساله با متراژ ۶۷ متر و ۲ اتاق خواب را معادل ۵ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمانی ۶۲ متری در میرداماد درحالی که این واحد تک خوابه باشد و ۷ سال از ساخت این سازه گذشته باشد، قیمتی معادل ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۷۰ متری در جردن که ۲۳ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ اتاق خواب داشته باشد، لازم است مبلغی بالغ‌بر ۱۲ میلیارد تومان پرداخت کنید. اگر واحدی نوساز در جردن می‌خواهید میتوانید یک آپارتمان ۱۱۶ متری همراه با ۲ اتاق خواب را معادل ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

برای خرید واحد آپارتمانی در قلهک که ۱۱ سال از ساخت آن گذشته باشد با متراژ ۱۰۶ متر و ۲ اتاق خواب لازم است مبلغی معادل ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

با سرمایه‌ای معادل ۱۲ میلیارد تومان میتوانید واحدی ۱۴۵ متری که ۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ خوابه باشد را در محله ظفر خریداری کنید. همچنین واحدی دیگر با متراژ ۱۰۵ متر که ۱۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد معادل ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت مسکن

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر