تعبیر خواب دیدن چاقو | تعبیر چاقو قصابی | تعبیر خواب چاقو خونی

تعبیر خواب چاقو | در دست داشتن چاقو در خواب نشانه چیست؟

برای مشاهده تعبیر خواب چاقو، در این مطلب از سایت ویکی گردی با ما همراه باشید.

تعبیر خواب
ویکی گردی:

تعبیر خواب چاقو نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب چاقو را می توانید در ادامه این مطالعه کنید.

تعبیر خواب چاقو و کارد بر اساس نظر معبر 

از نظر امام جعفر صادق (ع)

از نظر امام صادق دیدن کارد و یا چاقو در خواب، شش تعبیر دارد:

✔️تعبیر اول، نشانه محبت و مهر می باشد. شاید کسی را دوست داشته باشید و به او محبت بسیار می کنید.

✔️تعبیر دوم، نشانه فرزند و نوزاد می باشد. اگر قصد دارید که فرزندی بیاورید، این اتفاق خواهد افتاد و خداوند یک فرزند بسیار دوست داشتنی به شما عطا خواهد کرد.

✔️تعبیر سوم، نشانگر موفقیت و پیروزی است. در امور تحصیلی و یا کاری به موفقیت های چشم گیری دست خواهید یافت.

✔️تعبیر چهارم، نشانه پناه و امنیت است. هراسی نداشته باشید چرا که خداوند از شما حفاظت می کند. چه پناهی بهتر از درگاه خداوند؟!.

✔️تعبیر پنجم، نشانه توانایی و قدرت می باشد. اگر برای انجام کاری شک و تردید دارید، این خواب به شما می گوید که نترسید و وارد میدان عمل شوید.

✔️تعبیر ششم، حکومت و ریاست است. شاید ریاست و یا رهبری گروهی را به شما واگذار کنند.

از نظر محمد ابن سیرین

اگر در عالم رویا دیدید که کارد و یا چاقویی در دست داشتید و می دانستید که این چاقو برای شماست، این خواب تعبیرش تولد یک نوزاد پسر است. خداوند فرزند پسری را به شما هدیه خواهد کرد.

اگر دیدید که به همراه کارد، سلاح های دیگری نیز به همراه داشتید، این خواب تعبیرش رسیدن به بزرگی، عظمت و احترام می باشد. جایگاه شما بهتر از قبل خواهد شد.

اگر دیدید که دست خود را با کارد و یا چاقو بریده بودید و زخم شده بود، این رویا نشانگر عشق است. شما یا عاشق کسی هستید و یا در آینده نزدیک عاشق فردی خواهید شد، همانطور که در قرآن کریم آمده: …وَقَطَّعْنَ اَیْدِیَهُنَّ… _ … [زن‌ها با دیدن زیبایی حضرت یوسف] دست‌های خویش ببریدند… (یوسف-۳۱).

از نظر جابر مغربی

از نظر جابر مغربی اگر در عالم رویا دیدید که کارد را از غلاف بیرون کشیدید و خواستید که از آن استفاده کنید، تعبیرش یک فرزند پسر است. به زودی همسر شما یک پسر به دنیا خواهد آورد. چنانچه شما باردار هستید و یا آقا می باشید و زن بارداری دارید و این خواب را دیدید، پس جنسیت فرزند شما پسر است.

اگر در خواب دیدید که کارد و یا چاقو در غلاف خود شکسته بود، این خواب خوب نیست. تعبیرش مرگ یکی از بزرگان خانواده تان می باشد. شاید پدرتان باشد و یا هم یکی از بستگان تان به رحمت خدا خواهد رفت.

اگر دیدید که کارد و یا چاقو شما زنگ زده بود و یا عیب و ایرادی پیدا کرده بود، اگر اخیرا بسیار خسارت دیده اید و زیان پرداخت کرده اید، این خواب نشانه کاهش و یا برطرف شدن این خسارات می باشد.

اگر در عالم رویا دیدید که چیزی را با کارد می تراشیدید، این خواب نشان می دهد که شما برای کسانی کار خواهید کرد و آنان از شما بیگاری می کشند.

از نظر محمد العنبری

از نظر العنبری اگر در عالم رویا دیدید که چاقویی داشتید، چنین خوابی تعبیرش خدمت رسانی و کمک به هم نوعان خود، درگیر شدن و پیدا کردن اختلاف با دیگران، برای سود و منفعت رساندن به خویشان و دوستان تان است. اگر بخواهیم این خواب را واضح تر تفسیر کنیم، شما کسی هستید که برای کمک به دیگران برای رسیدن به هدف و مقصودشان حاضرید دست به هر کاری بزنید و حتی با دیگران درگیر شوید.

تیز بودن و برنده بودن چاقو در عالم رویا، تعبیرش این است که شما بر دیگران بسیار نفوذ دارید، به طوری که هر دستور و امری بدهید بدون ذره ای مکث قبول خواهند کرد.

اگر در خواب دیدید که چاقویی در دستان تان داشتید، شما پیروز و سربلند خواهید شد. اگر در زندگی عادی درگیر یک قار اداری و قانونی هستید که مدام باید به دادگاه بروید، تعبیر این خواب به شما می گوید که مدارک لازم را به دست خواهید آورد و تمامی آنها مورد قبول و صحت دادگاه خواهد بود. علت این تفسیر هم بدین صورت است که چاقو در دنیای واقعی، ابزاری برای محافظت از خود در برابر دشمنان و خطرات احتمالی می باشد.

اگر در عالم رویا دیدید که هیچ گونه سلاحی نداشتید ولی کسی به شما یک چاقو داد، این خواب از بیشتر شدن رزق و روزی در زندگی تان خبر می دهد.

اگر دیدید که با چاقویی دست خود را بریده بودید، تعبیرش این است که اتفاقی می افتد که شما را بسیار متعجب و شگفت زده خواهد کرد. این اتفاق برای شما در حد یک معجزه می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر