آمار مبتلایان کرونا | تعداد فوتی های کرونا در 8 مرداد

آخرین آمار کرونا در ایران | تعداد مبتلایان و فوتی های بیماری کرونا

طبق آمار، هر روز آمار مبتلایان و فوتی های کرونا نسبت به روز قبل افزایش می یابد و بیمارستان ها در حال پر شدن اند.

کرونا
ویکی گردی:

کرونا به سرعت در ایران درحال انتشار است و روزانه به تعداد مبتلایان و فوتی های کرونا افزوده می شود. بخش کرونا در تعدادی از بیمارستان ها پر شده است و بیماران زیادی نیز در آی سی یو بستری شده اند. آمار مبتلایان و فوتی های کرونا را در این گزارش بخوانید. 

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته،۴۶ بیمار مبتلا به کرونا در کشور جان خود را از دست دادند. وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا، بهبودیافتگان و جان‌باختگان ناشی از بیماری کرونا را در کشور اعلام کرد.

ایمنا به نقل از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمار جدید ابتلا به ویروس کرونا را در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ شنبه هشتم مرداد _ اعلام کرد: در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور ۴۵۰۵ نفر مبتلای جدید شناسایی شد که با احتساب این تعداد، مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به هفت میلیون و ۳۸۱ هزار و ۲۹۹ نفر رسیده است.

از تعداد بیماران بستری در کشور تاکنون هفت میلیون و ۷۹ هزار و ۲۳۹ نفر بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند. در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داد و با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون ۱۴۱ هزار و ۹۳۷ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

 

از شمار مبتلایان شناسایی شده، ۱۰۷۰ نفر بستری‌های بیمارستان به شمار می‌روند و ۱۱۹۸ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر