ماجرای عکس جنجالی نوید محمد زاده و باران کوثری

عکس جنجالی نوید محمد زاده و باران کوثری | عکس لو رفته

عکس جنجالی نوید محمدزاده و باران کوثری که البته برای چند سال پیش است بعد از اتفاقات جنجالی جشنواره کن 2022 در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که بدون شک از سوی منتقدان نوید محمدزاده صورت گرفته است.

ویکی گردی:

 ویکی گردی: عکس جنجالی نوید محمدزاده و باران کوثری بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته و جنجال جدیدی به پا کرد.پس از آنکه بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی روی فرش قرمز جشنواره کن حواشی بسیاری به دنبال داشت و با واکنش منفی فراوانی از سوی کاربران شبکه های اجتماعی همراه شد، اکنون عکس جنجالی نوید محمد زاده از بوسه آقای بازیگر و باران کوثری بازیگران فیلم سینمایی «عصبانی نیستم!» منتشر شده است.عکس جنجالی نوید محمدزاده و باران کوثری که البته برای چند سال پیش است بعد از اتفاقات جنجالی جشنواره کن 2022 در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که بدون شک از سوی منتقدان نوید محمدزاده صورت گرفته است.

عکس نوید محمد زاده و باران کوثری

عکس نوید محمد زاده و باران کوثری

پیش تر بوسه نوید محمدزاده و همسرش فرشته حسینی بازیگران ایرانی حاضر در جشنواره فیلم کن خبر ساز شده بود حالا در شبکه های اجتماعی تصویری از نوید محمدزاده و باران کوثری منتشر شده که در حال بوسه زدن بر روی این بازیگر است و جز تخریب هدفی دیگر پشت این موضوع نیست! نوید درباره بوسیدن همسرش میگوید که ترویج عشق و علاقه در بین مردم بسیار حائز اهمیت است و من همسرم را دوست دارم و او را میبوسم .

به جــای فیلم‌ها، این حضور پرحاشــیه بازیگران در جشــنواره کن اســت که بحث‌برانگیز شده است. متأسفانه برخی از بازیگر‌ها که ادعای روشنفکری هم دارند، با پوششی غیرمتعارف و خلاف شأن بانوی ایرانی بر فرش قرمز کن حضور یافتند.

حتی پوشش یکی از این بازیگرها، از شــدت مضحک بودن سوژه طنز در فضای مجازی شده است! ضمن این که رفتار یک بازیگر پرهیاهو و همسرش در حاشیه این جشنواره، با انتقادات بســیاری از سوی هنرمندان و اهالی فرهنگ در ایران مواجه شده است.

منبع: دیلی فوتبال

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار