ترفند های واتساپ | مخفی کردن آنلاین واتساپ

اینجوری هیچکی نمی فهمه که تو واتساپ آنلاینی | قابلیت جدید دیگری در واتساپ

واتساپ در آپدیت جدیدش به یکی دیگر از درخواست های کاربران پاسخ داد و قابلیت مورد نیاز کاربران را فراهم کرد.

محو پیام های واتساپ به طور کامل
ویکی گردی:

واتساپ همچنان در حال انتشار آپدیت های بی نظیرش است؛ در چند ماه اخیر، قابلیت های پیام رسان واتساپ به طرز چشمگیری افزایش یافت. تا الان در واتساپ می توانستید آخرین زمان آنلاینتان را  مخفی کنید اما حالا قابلیت جدیدی به این پلتفرم اضافه شده است و تنها با یک کلیک ساده می توانید حتی وضعیت آنلاین بودنتان را نیز مخفی کنید.

امکان مخفی کردن وضعیت آنلاین زیر شاخه ای از بخش تنظیمات وضعیت "آخرین حضور"  در واتساپ شماست. این گزینه تقریباً یک سال است که وجود دارد، اما در حال گسترش است تا فعالیت آنلاین واقعی شما را نیز شامل شود. اساساً، این بدان معنی است که اگر به طور فعال از WhatsApp استفاده می کنید، به زودی می توانید وضعیت آنلاین و آخرین مشاهده خود را به طور کامل مخفی کنید. در اوایل این ماه، شواهد نشان می‌داد که این ویژگی به iOS می‌آید، اما به نظر می‌رسد که آزمایش‌کنندگان بتا اندروید اولین کسانی هستند که این عملکرد را دریافت می‌کنند.

با توجه به کد حفار WABetaInfo، واتس‌اپ نسخه بتای 2.22.16.12 برای اندروید به شما این امکان را می‌دهد که وضعیت آنلاین خود را کاملاً از همه یا فقط مخاطبین خاص پنهان کنید. اگر در نسخه بتای WhatsApp ثبت نام کرده اید و به نسخه 2.22.16.12 به روز شده اید، می توانید با رفتن به تنظیمات > حساب > حریم خصوصی > آخرین بازدید و آنلاین، کلید را پیدا کنید.

از اینجا، بخش جدید «چه کسی می‌تواند وقتی آنلاین هستم را ببیند» در زیر بخش وضعیت «چه کسی می‌تواند آخرین حضور من را ببیند» را می‌بینید. این را می‌توان طوری تنظیم کرد که به «همه» اجازه دهد وقتی آنلاین هستید ببینند یا تنظیماتی را که قبلاً برای «آخرین بازدید» تنظیم شده‌اند تقلید کنند.

واتساپ

واتساپ

وضعیت آنلاین مخفی کردن واتساپ

در حالی که کنترل کاملی ندارد، گره زدن به وضعیت «آخرین بازدید» روند تنظیم وضعیت آنلاین برای مخاطبین واتس اپ شما را ساده می کند. با این حال، مایلیم شاهد کنترل‌های دقیق و گزینه‌های بیشتر برای Groups نیز باشیم. گزینه‌های حفظ حریم خصوصی در واتس‌اپ آنقدرها هم زیاد نیستند، بنابراین این یک افزودنی منظم است که مطمئناً برای بسیاری که می‌خواهند وضعیت خود را در برنامه پیام‌رسان پنهان کنند مفید خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر