قتل معلم توسط دانش آموز | دانش آموزی که معلمش را به قتل رساند

قتل وحشیانه معلم فیزیک به دست دانش آموزش | دانش آموز عصبانی اعدام نشد!*

ماجرای قتل وحشیانه معلم فیزیک با ضربات چاقو توسط دانش آموز عصبانی را در این مطلب مطالعه کنید

قتل
ویکی گردی:

پسر دانش‌آموز که به اتهام قتل معلم فیزیک در زندان بود‌، پس از گذشت 8 سال توانست با پرداخت دیه میلیاردی بخشیده شود‌. این پسر نوجوان که محمد نام دارد، صبح اولین روز آذر سال ۹۳، محسن خشخاشی معلم ۴۳ساله‌ درس فیزیک دبیرستان پسرانه حافظی بروجرد استان لرستان را با ضربه‌های چاقو به قتل رساند. او بعد از قتل فرار کرد و به تهران گریخت که در درگیری خیابانی فردی را زخمی کرد. راز قتل او پس از دستگیری در جریان این درگیری فاش شد. متهم نوجوان در بازجویی به قتل معلم فیزیک مدرسه اعتراف کرد و بعد از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد. او در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان لرستان محاکمه و با رای قضات دادگاه به 3 سال حبس و پرداخت دیه در حق اولیای‌دم محکوم شد که رای با اعتراض خانواده مقتول به دیوانعالی کشور ارسال شد و قضات شعبه ۳۱ دیوان عالی کشور حکم را نقض کردند و پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه هم‌عرض ارسال شد.

پذیرش قتل آقا معلم

متهم در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان لرستان دوباره محاکمه شد که این بار هم قتل آقا معلم را پذیرفت و حتی صحنه جنایت را مقابل قضات شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان لرستان بازسازی کرد. او عنوان کرد وقتی آقا معلم از او خواسته برای غیبتش از دفتر نامه بیاورد ، عصبانی شده و با چاقو به آقا‌معلم حمله کرده بود.  در این مرحله قضات دادگاه دوباره حکم به قصاص او دادند که این رای در دیوان عالی کشور تائید و برای اجرا به شعبه اجرای احکام دادسرای بروجرد ارسال شد‌. سرانجام با برگزاری ‌چند جلسه صلح و سازش‌، اولیای دم موافقت کردند با دریافت دیه یک میلیارد و ۸۰۰میلیون تومانی قاتل را ببخشند.

سعیدرضا برخورداری، وکیل اولیای‌دم گفت‌: با واریز این پول به صندوق قوه قضائیه‌، اولیای دم قاتل را بخشیدند و قرار است او از جنبه عمومی جرم محاکمه شود. / رکنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر