سرقت از 500 کارت بانکی | سرقت پسر 17 ساله | سرق ازکارت های بانکی

سرقت پسر 17 ساله از 500 کارت بانکی | سارق 17 ساله دستگیر شد

رئیس پلیس فتا از دستگیری متهم 17 ساله ای که در استان بوشهر اقدام به طراحی درگاه کلاهبرداری اینترنتی فیشینگ و لینک جعلی سامانه ثنا کرده بود، خبر داد.

سرقت
ویکی گردی:

سرقت پسر 17 ساله جنجالی شد! پسر 17 ساله با کلاهبرداری از 500 کارت بانکی سرقت کرد. در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس فتا در استان بوشهر و طرح ادعایشان مبنی بر وصول پیامک با سرشماره شخصی در قالب ابلاغ قضایی و سامانه ثنا، پرونده ای تشکیل شد. وی افزود: شاکیان مدعی بودند که پس از ورود به لینک جانمایی شده در پیامک مذکور مبالغی از حسابشان برداشت و سرقت شده است.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه متهم شناسایی و با هماهنگی قضایی در یکی از شهرستان‌های استان بوشهر دستگیر شد، گفت: متهم نوجوانی 17 ساله است و به همراه فردی که با وی در تلگرام آشنا شده بود اقدام به طراحی درگاه کلاهبرداری اینترنتی فیشینگ و لینک جعلی سامانه ثنا کرده بود.

ارسال پیامک‌های جعلی ثنا همچنان در صدر موضوعات پرونده‌های برداشت غیر مجاز پایتخت

وی افزود: متهمان به صورت گسترده پیامکی را در کشور منتشر کرده بودند و پس از ورود کاربران به این لینک آلوده و هدایتشان به صفحه بانکی جعلی، موجودی حسابشان را تخلیه می‌کردند.

سرهنگ قاسمی اظهار کرد: متهم در اعترافات خود اعلام کرد که ۸۵۰ میلیون ریال از این طریق به عنوان حق شراکت به وی پرداخت شده و مابقی مبالغ کلاهبرداری شده در اختیار دوست وی قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر