تست شخصیت شناسی تصویری جالب | آزمون های روانشناسی

یکی از ماه ها را انتخاب کنید | تست شخصیت شناسی تصویری

تست شخصیت شناسی تصویری، تستی سرگرم کننده است که به شما کمک می کند دقیق تر با ابعاد شخصیتی خود آشنا شوید.

تست شخصیت شناسی تصویری
ویکی گردی:

تست شخصیت شناسی تصویری به تازگی بسیار مورد استقبال قرار می گیرند. در این تست های کوتاه با بررسی انگیزه های ناخودآگاه در پاسخ هایتان، بخشی از شخصیت شما مشخص می شود. تست شخصیت شناسی تصویری با اینکه یک تصویر کامل روانشناختی و علمی از شخصیتتان  به شما نمی دهد اما اطلاعاتی کلی درباره شخصیت تان ارائه می دهد که در نظر گرفتن آن ها می تواند سودمند باشد. در این تست شخصیت شناسی تصویری یکی از ماه ها در تصویر زیر را انتخاب کنید.

تست شخصیت شناسی تصویری

 

کدام یک از ماه ها را انتخاب کردید؟

ماه شماره 1:

شما فرد دلیری هستید که هیچ وقت از چالش‌های زندگی فرار نمی‌کنید. از طرفی به خاطر داشتن روحیه مدبرانه، در جمع های خود اکثراً در نقش یک مدیر ظاهر می شوید. همچنین شما فردی هدفمند می باشید به همین خاطر زندگی بدون هدف را دوست ندارید و پیش شرط موفقیت هر فرد را هدفمندی می دانید. در نهایت همیشه دوست دارید که در کانون توجه اطرافیان تان قرار بگیرید

ماه شماره 2:

 شما آنقدر فردی راستگو، صادق و معتمد می باشید، که تحت هیچ شرایطی نمی خواهید از این ویژگی ها تخطی کنید. به همین دلیل به خاطر این خصوصیات گاهاً اطرافیان تان شما را فردی گستاخ و رک می پندارند. البته لازم  به ذکر است که نگاه دیگران برای شما هیچ ارزشی ندارد و فقط از دروغ و دو رویی بیزار هستید.

ماه شماره 3:

شما فردی امیدوار هستید یعنی حتی اگر در دنیایی پر از ناامیدی و تاریکی زندگی کنید اما همچنان قسمت پر لیوان را می بینید. در ارتباط با اطرافیان تان همیشه سعی می کنید که به آنان امیدواری بدهید تا بتوانند از سختی ها و مشکلات زندگی به راحتی عبور کنند. به خاطر داشتن این ویژگی، اطرافیان تان شما را از صمیم دل دوست دارند و در نزد آنان به شدت محبوب هستید.

ماه شماره 4:

شما فردی همدل، بخشنده، دگرخواه و مهربان هستید. به همین خاطر همیشه سعی می کنید در دسترس دیگران باشید تا بتوانید به آن ها کمک کنید. این ویژگی ها سبب شده است که مدام در حال توجه به دیگران و درک مشکلات آنان باشید. ویژگی همدلی در شما سبب می شود که خودتان را جای دیگران بگذارید و مشکلاتشان را عمیقاً درک کنید و از طرفی انرژی زیادی در این مسیر  از دست بدهید. به همین خاطر به نظر می رسد که مدتی باید به خودتان استراحت بدهید تا بتوانید انرژی لازم را کسب کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر