آمار فوتی های کرونا | وضعیت کرونایی شهر ها

آی سی یو های کرونا در حال انفجار اند | آمار مبتلایان کرونا

کرونا باز هم در ایران همه گیر شده و با توجه به اینکه مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، شرایط روز به روز در حال بدتر شدن است.

علائم عمده کرونا
ویکی گردی:

کرونا در ایران در حال انتشار است و بعد از چندماه در آرامش سر کردن، باز هم اخبار مربوط به پر شدن بیمارستان ها و افزایش تعداد فوتی های کرونا به گوش می رسد. با وجود درخواست های مکرر مسئولین جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، تعداد زیادی از مردم دیگر ماسک نمی زنند و در برابر کرونا هیچ گونه محافظتی از خود  به عمل نمی آورند.

در ۱ مردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۹۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۷۲۶ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۳۱۹ هزار و ۳۲۲ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۶ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۶۵۰ نفر رسید. ۸۳۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۷۲ هزار و ۳۵۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

تا کنون ۵۲ میلیون و ۹۹۴ هزار و ۴۵۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین در حال حاضر ۵۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۸۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۹۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر