قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران | خرید خانه 4 میلیاردی در تهران

تفاوت قیمت مسکن در محله های تهران | خانه در مناطق پرطرفدار تهران

قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران بسیار متنوع است. در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۴ میلیاردی تهران خواهیم‌ پرداخت تا این تفاوت را ببینید.

قیمت مسکن
ویکی گردی:

قیمت مسکن در ماه های اخیر به شدت افزایش یافت؛ این افزایش قیمت مسکن در تهران بیشتر به چشم می آید. قیمت مسکن در محله های مختلف تهران بسیار متفاوت است به طوری که با سرمایه ای ثابت، می توان خانه هایی با امکانات بسیار متفاوت در محله های مختلف را خریداری کرد. در این گزارش، خانه های 4 میلیاردی در تهران را بررسی کرده ایم. با مقایسه ایم خانه ها، متوجه تفاوت قیمت مسکن می شوید.

همچنین اگر علاقه به واحد های نوساز دارید می‌توانید واحدی در پونک با متراژ ۶۵ متر و ۱ اتاق خواب را معادل ۴ میلیارد تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمانی ۸ ساله در پیروزی با متراژ ۹۰ متر و ۲ اتاق خواب، ارزشی معادل ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان دارد.

اگر با سرمایه‌ای معادل ۴ میلیارد تومان قصد سرمایه‌گذاری در تهران را دارید، می‌توانید واحدی ۸ ساله با متراژ ۹۲ متر و ۲ اتاق خواب‌ را خریداری کنید. 

برای خرید واحدی ۳ ساله در صادقیه با متراژ ۷۵ متر و ۲ اتاق خواب، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

واحد آپارتمانی ۳۰ ساله در اکباتان با متراژ ۶۰ متر و ۱ اتاق خواب، در روزهای گذشته معادل ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

 با بودجه‌ای معادل ۴ میلیارد تومان می‌توانید واحدی ۱۷ ساله در سعادت‌آباد با متراژ ۶۰ متر و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

برای خرید واحد آپارتمانی ۷۷ متری در تهرانپارس‌غربی که ۶ سال از ساخت آن می‌گذرد و  ۲ اتاق خواب دارد، لازم است مبلغی معادل ۴ میلیارد تومان پرداخت کنید.

واحد آپارتمانی ۵ ساله در سلسبیل با متراژ ۹۷ متر و ۲ اتاق خواب، به قیمت ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان معامله شده است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

قیمت مسکن

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر