درمان بی میلی جنسی | کاهش بی میلی جنسی زنان | جلوگیری از بی میلی جنسی

چه گیاهی در درمان بی میلی جنسی زنان معجزه میکنه؟ | همسران بخوانند

کمبود میل جنسی زنان از مشکلات رایجی است که باعث نارضایتی زوج‌ ها از رابطه جنسی می‌ شود. در این مطلب روش های جلوگیری از بی میلی جنسی زنان را بخوانید

تقویت میل جنسی
ویکی گردی:

علت بی‌ میلی جنسی زنان می‌تواند بسیار متنوع باشد. کمبود ترشح هورمون تستسترون، سوءتغذیه، دیابت، تنگی عروق، مصرف داروهای ضد افسردگی، فشار خون و ضد بارداری می ‌توانند از علل فیزیکی بی میل جنسی زنان باشند. در ادامه این مطلب روش های جلوگیری از بی میلی جنسی زنان را مطالعه کنید.

خوراکی های مناسب برای تقویت میل جنسی

در ابتدا باید بگوییم که تحقیقات زیادی در مورد مواد غذایی و داروهای افزایش میل جنسی زنان انجام شده است. اما این تحقیقات به صورت حرفه ای و در سطح بزرگی نبوده اند، پس بهتر است تمام تمرکز و امیدتان را به آن ها ندهید.

گیاه کهن دار یا گینکو

این گیاه دارویی ارزشمند برای اهداف دارویی متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد. تحقیقات اخیر نشان داده است که جینکو بیلوبا بر روی افزایش قوای جنسی اثرگذار می باشد. شما می توانید این گیاه را به صورت قرص فوری افزایش میل زنان در داروخانه، کپسول ،عصاره و یا خشک شده تهیه کنید.

 جینسینگ

جینسینگ یکی از داروهای گیاهی است که فواید بسیاری دارد. یک از تحیقات به عمل آمده نشان می دهد که جینسینگ در افرادی که متادون استفاده می کنند، باعث مقابله با ناتوانی جنسی این افراد می شود. جینسینگ را می توانید به صورت تازه یا خام و یا پودر شده نیز استفاده کنید. گیاه جنسینگ با تغییرات دوپامین در مغز باعث افزایش میل جنسی می شود. جینسنوزید موجود در گیاه جینسینگ به عنوان محرک میل جنسی شناخته می شود. استفاده ی روزانه یک فنجان از دمنوش جنسینگ می تواند افزایش میل جنسی رو به دنبال داشته باشد.

جینسینگ پرویی یا ماکا

این نوع از جینسینگ اثرات زیادی در سلامتی انسان دارد و باعث افزایش قدرت جنسی و ناباروری در خانم ها می شود.

خارخاسک

از این گیاه در طب سنتی به عنوان مدر، دفع کننده سنگ های مجاری ادراری و تقویت کننده قوای جنسی استفاده می کنند. از فرآورده های موجود در داروخانه ها می توان قطره پروستاتان، قطره سنکل و قطره آفرودیت را نام برد

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر