قیمت مسکن در تهران | خرید خانه 100 متری در تهران

آپارتمان های 100 متری شرق تهران | قیمت مسکن در شرق تهران

قیمت مسکن در تهران بسیار متغیر است و قیمت مسکن در شرق تهران با مسکنی با همان ویژگی ها در سایر محله ها می تواند بسیار متفاوت باشد. در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۱۰۰ متری شرق تهران خواهیم‌ پرداخت.

قیمت مسکن
ویکی گردی:

قیمت مسکن در شرق تهران نسبتا به صرفه تر است. منطقه شرق تهران، جزو مناطق قدیمی تری نسبت به غرب است و محل بسیار مناسب و آرامی برای زندگیست. با توجه به این که قیمت مسکن در شرق تهران، کمی پایین تر از غرب و شمال است، این منطقه میان افرادی که تازه قصد خرید خانه در تهران را دارند بسیار پر طرفدار است. در این گزارش به بررسی قیمت مسکن های ۱۰۰ متری شرق تهران پرداخته‌ایم. 

اگر قصد سرمایه‌گذاری در نارمک را دارید، می‌توانید واحدی نوساز با متراژ ۹۵ متر و ۲ اتاق خواب را با بودجه‌ای معادل ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خریداری کنید. همچنین واحدی نوساز دیگر در همین منطقه با متراژ مشابه و ۲ اتاق خواب، معادل ۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحد آپارتمانی ۹۸ متری در مجیدیه که ۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، ارزشی معادل ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید واحدی نوساز در پیروزی با متراژ ۹۵ متر و ۲ اتاق خواب لازم است مبلغی بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

اگر متقاضی خرید واحدی ۱۰۰ متری در محله تهران‌نو هستید، می‌توانید واحد آپارتمانی ۱۶ ساله و ۲ اتاق خواب را با قیمتی معادل ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

با سرمایه‌ای معادل ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، می‌توانید واحدی ۹۷ متری که ۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد را در محله نیرو‌هوایی خریداری کنید.

برای خرید واحدی نوساز در تهرانپارس‌شرقی با متراژ ۱۰۰ متر و ۲ اتاق خواب به بودجه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید. و همینطور واحدی دیگر در همین منطقه با متراژ ۱۰۰ متر و ۲ اتاق خواب، با توجه به نوساز بودن ملک قیمتی معادل ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

قیمت مسکن

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر