ازدواج دوباره آناشید حسینی | آناشید حسینی برای بار دوم ازدواج کرد | همسر آناشید حسینی

بیوگرافی آناشید حسینی + عکس

آناشید حسینی، همسر امیر محسن مرادیان، یکی از طراحان جوان لباس‌های اسلامی با دنداپزشک معروف ازدواج کرد.

آناشید حسینی
ویکی گردی:

آناشید حسینی، همسر امیر محسن مرادیان، یکی از طراحان جوان لباس‌های اسلامی با دنداپزشک معروف ازدواج کرد. سیده آناشید حسینی مدل ایرانی ۴ بهمن ۱۳۷۰ در اهواز به دنیا آمده است.  آناشید حسینی فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری است. آناشید حسینی در عرصه مدلینگ و طراحی لباس فعالیت می کند و به عنوان مدلینگ ایرانی و محجبه در فضای مجازی و صنعت مد شناخته می شود. آناشید حسینی به دلیل طراحی های خاص و منحصر بفرد در این حوزه به عنوان بهترین طراح لباس معرفی شده است.

 

آناشید حسینی از آن چهره‌های سلبریتی و اینفلوئنسری است که به مدد ازدواج‌های پرحاشیه‌اش و نمایی که در فضای مجازی از خود نشان داد؛ به علت حاشیه‌های زندگی شخصی‌اش در فضای مجازی راه یافت و در اخبار زرد جایگاهی را گرفت.  

سیده آناشید حسینی، طراح لباس ایرانی، متولد چهارم بهمن‌ماه ۱۳۷۰ در اهواز است. یک خواهر به نام احلام و یک برادر به نام محمدرضا دارد. او به همراه خانواده از دو سالگی در تهران زندگی می‌کند.

آناشید حسینی تحصیلات خود را در عرصه هنر از رشته گرافیک در هنرستان البرز تهران شروع کرد و در رشته معماری دارای مدرک کارشناسی است. او کارشناسی ارشد خود را در یکی از شاخه‌های رشته طراحی لباس گذرانده است.

وی آموخته‌های خود را با گذراندن یک دوره فشرده مشترک بین دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه مد آرت پاریس، در رشته «مدیریت کسب و کار در حوزه فشن و کالا‌های لوکس» در کشور پاریس ادامه داده است. تمامی دروس این دوره توسط استادان فرانسوی و به زبان انگلیسی تدریس شده و اساتید آن در بزرگ‌ترین و بهترین برند‌های دنیا فعال بودند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر