نقشه خواستگار بی غیرت برای دختر جوان | سرگذشت شوم دختر جوان

نقشه شیطانی خواستگار شیطان صفت برای دختر جوان | بی آبرو کردن دختر جوان خوزستانی

در این مطلب ماجرای خواستگار بی غیرت و شیطان صفتی که قصد بی آبرو کردن دختر جوان خوزستانی را داشت را بخوانید

دختر جوان خوزستانی
ویکی گردی:

سرنوشت شوم دختر جوان خوزستانی را در این مطلب بخوانید. سرهنگ کارآگاه علی حسینی رئیس پلیس فتا استان خوزستان در تشریح این خبر اعلام کرد: در پی وصول مرجوعه قضایی به پلیس فتا مبنی بر تهدید به انتشار تصاویر خصوصی دختر جوان در فضای مجازی در این راستا پرونده اولیه تشکیل و با ثبت اظهارات دختر جوان شاکی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجویی‌های اولیه مشخص گردید؛ متهم خواستگار شاکی بوده و ضمن آگاهی خانواده طرفین از این موضوع مدت زمان زیادی را در ارتباط بوده‌اند و به دلیل برهم زدن رابطه از سوی شاکیه، متهم  وی را تهدید به انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی نموده که در نهایت پرونده به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال گردید.

سرهنگ حسینی یادآور شد: کاربران شبکه‌های اجتماعی و بخصوص بانوان نسبت به نگهداری تصاویر و فیلم‌های شخصی و خانوادگی دقت بیشتری داشته باشند و این تصاویر و فیلم‌ها را در شبکه‌های مجازی برای دیگران حتی اعضای خانواده و بستگان ارسال نکنند زیرا ممکن است در آینده مورد سوءاستفاده واقع شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس 096380به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر