قیمت مسکن غرب تهران | خانه های مقرون به صرفه در تهران

قیمت مسکن اقتصادی غرب تهران | خرید خانه در تهران

قیمت مسکن در برخی نقاط از غرب تهران نسبت به شرق و مرکز، کمی بالاتر است چرا که در این منتطقه، خانه ها نسبتا جدید ساخت هستند اما مسکن با قیمت حدودا 4 میلیارد تومان هم در این منطقه کم نیست. در گزارش زیر به بررسی مشخصات آپارتمان‌های ۴ میلیاردی غرب تهران خواهیم‌ پرداخت.

قیمت مسکن
ویکی گردی:

قیمت مسکن در غرب تهران نسبت به شرق، مرکز و جنوب بالاتر استو در این منطقه خانه های نوساز زیادی وجود دارد و قیمت مسکن در غرب تهران بسیار متغیر است. غرب تهران یکی از مناطق محبوب و مورد توجه سرمایه‌داران است و قیمت مسکن این منطقه روز به روز درحال افزایش هستند. در این گزارش به بررسی آپارتمان‌های ۴ میلیاردی این منطقه پرداخته‌ایم تا شما را در خرید و یا سرمایه‌گذاری راهنمایی کنیم.

و اگر با بودجه‌ای معادل ۴ میلیارد تومان قصد سرمایه‌گذاری در تهران را دارید می‌توانید واحدی ۶۵ متری درحالی که ۲۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و یک خوابه باشد را خریداری کنید.

با سرمایه‌ای معادل ۴ میلیارد تومان شما می‌توانید واحدی نوساز در طرشت با متراژ ۹۰ متر و  ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

همچنین واحدی دیگر که ۱۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و در محله شهرک‌غرب باشد، با متراژ ۶۶ متر و ۱ اتاق خواب، قیمتی معادل ۴ میلیارد تومان دارد.

واحد آپارتمانی ۱۵ ساله در جنت‌آباد مرکزی با متراژ ۶۹ متر و  ۲ اتاق خواب، ارزشی معادل ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید واحدی نوساز در ستارخان با متراژ ۷۲ متر و ۲ اتاق خواب، لازم است مبلغی بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

با سرمایه ۴ میلیارد تومان می‌توانید واحدی ۶۳ متری در پونک درحالی که ۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و  یک خوابه باشد را خریداری کنید.

همچنین در روز های گذشته واحدی نوساز در صادقیه با متراژ ۶۵ متر و ۱ اتاق خواب، معادل ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

ارزش واحدی ۵۰ متری در گیشا(کوی‌نصر) که ۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ اتاق خواب داشته باشد، قیمتی معادل ۴ میلیارد تومان دارد.

قیمت مسکن

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر