تست شخصیت شناسی تصویری | تست روانشناسی

چطور دستتان را مشت می کنید؟ | تست شخصیت شناسی تصویری

منظور ما از تست روانشناسی تصویری تعدادی تصویر است که از طریق آن می توانیم اطلاعاتی را در مورد خودمان کسب کنیم. با انجام این تست ها، هم سرگرم می شوید و هم خودتان را بهتر می شناسید.

تست شخصیت شناسی
ویکی گردی:

تست شخصیت شناسی تصویری تاریخچه طولانی دارد. آزمون هایی که از عکس ها تشکیل شده اند به دنبال بررسی انگیزه های ناخودآگاه افراد در پس پاسخ هایشان می گردند. تست شخصیت شناسی تصویری به شما یک تصویر کامل روانشناختی و علمی از شخصیتتان نمی دهد اما اطلاعاتی کلی درباره شخصیت تان ارائه می دهد که در نظر گرفتن آن ها می تواند سودمند باشد. در این تست شخصیت شناسی تصویری به تصاویر زیر با دقت نگاه کنید، دست مشت شده شما به کدام یک از دست های زیر شباهت بیشتری دارد؟

تست شخصیت شناسی

 

A:

با این وجود که فردی اجتماعی می باشید اما خیلی سخت می توانید به آدم ها اعتماد کنید. از سوی دیگر شما فردی هستید که خیلی علاقه زیادی به شرکت در مجالس عمومی ندارید، بنابراین بیشتر تمایل دارید که برای خود هدف خاصی را تعریف کنید و برای رسیدن به آن تمام تلاش خودتان را بکنید. در زندگی خود گرچه دوستانی دارید اما خیلی مورد اعتماد صد در صدی شما نیستند. در روابط عشقی هم به خاطر نگاه بدبینانه و ترس از شکستی که دارید به سختی تن به این نوع روابط می دهید. در نهایت باوجود توانایی ها و قلب بزرگ و مهربانی که دارید از اعتماد به نفس پایینی برخوردار هستید.

B:

از آنجایی که فردی بسیار مهربان و دلسوز و از خودگذشته می باشید، همیشه به اطرافیان تان در شرایط سخت کمک می کنید. گرچه به خاطر این ویژگی ها بعضی از اوقات مورد سوء استفاده قرار می گیرید اما شما تغییری در رفتارتان نمی دهید و همیشه خواهان خیرخواهی برای دیگران و اطرافیان تان هستید. از سوی دیگر شما فردی خوش اخلاق و شوخ طبع می باشید که هیچ اتفاقی را جدی نمی گیرید و سعی می کنید در زندگی خوش باشید. در زندگی زناشویی به دنیال همسری مهربان و عاطفی هستید در نهایت گرچه در روابط خود فردی عاطفی هستید اما اصلاً تمایل ندارید که در نزد دیگران و ملاء عام عشق خود را به همسرتان نشان دهید.

C:

  شما از آنجا که فردی اجتماعی و خوش اخلاق هستید اطرافیان تان سرشار از آدم های پر انرژی و گرم می باشد. اما گرچه شما به ظاهر فردی خوش اخلاق به نظر می رسید ولی از درون فردی مضطرب و پر از تنش می باشید و این ویژگی سبب می شود که نیاز شدید به افراد حامی و مشاور داشته باشید. در نهایت شما در زندگی زناشویی خود به دنبال روابط سالم و پایدار هستید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر