ازدواج دختر جوان و پسر 12 ساله | دختر جوان 7 ساله مادر شد | ماجرای پدر شدن پسر 12 ساله کرمانی

با کوچکترین پدر ایران آشنا شوید! | از ازدواج دختر جوان با پسر 12 ساله تا زایمانش! + عکس

در این مطلب از سایت ویکی گردی ماجرای حیرت انگیز ازدواج دختر جوان با پسر 12 ساله را بخوانید

ازدواج
ویکی گردی:

ازدواج پسر 12 ساله با دختر جوان در کرمان حاشیه ساخت! داماد خردسال بهزاد و دختر جوان که دختر عموی بهزاد است زینب نام دارند. بهزاد کارگر است و به دلیل سن و سال کم و جثه کوچکش به سختی کار پیدا می کند و بسیاری از روزها بی کار است. او و زینب مانند بسیاری دیگر از کسانی که در سنین کم ازدواج می کنند مشکلات بسیاری برای ادامه زندگی دارند. بهزاد 12 سالش بود که با دختر عموی 17 ساله اش زینب ازدواج کرد و آنها صاحب یک فرزند پسر شده اند و حالا بهزاد در 13 سالگی جوان ترین پدر ایران است. در ادامه جریان ازدواج پسر خردسال و دختر جوان را بخوانید و عکس های باور نکردنی این زوج خردسال و فرزندشان را مشاهده کنید.

ازدواج پسر خردسال با دختر جوان

ایده های جذاب و دوست داشتنی پالتو زنانه و دخترانه + عکس

مادر بهزاد وقتی که او دو ساله بود برای همیشه بهزاد را نزد پدرش رها می کند و بهزاد در کنار مادر ناتنی و برادر و خواهرهای ناتنی بزرگ می شود. بهزاد هیچ وقت به مدرسه نرفته و سوادی ندارد و در کودکی سختی های زیادی کشیده است.

ازدواج پسر خردسال با دختر جوان

فقر و فراق مادر و بلوغ زودرس او و نبود پدر زینب در کنار مشکلات خانوادگی باعث می شود که بهزاد و زینب در سنین کودکی با هم ازدواج کنند. بهزاد و همسر و فرزندش اکنون در کنار خانواده زینب در یک پارکینگ در محله ای فقیرنشین در اطراف کرمان زندگی می کنند.

برای شام شب یلدا چی درست کنم؟ | غذای مخصوص شب یلدا

 

ازدواج پسر خردسال با دختر جوان

آنها به لحاظ شرایط و امکانات زندگی اوضاع بسیار بدی دارند منطقه‌ای که آنها در آن زندگی می کنند بسیار سرد است و آن ها حتی یک بخاری هم برای گرم کردن خود ندارند. خواهر و برادر زینب هم به دلیل فقر به مدرسه نمی روند./رکنا

به این دلایل زن و شوهر ها به هم خیانت می کنند | دلیل اصلی خیانت زوجین

ازدواج پسر خردسال با دختر جوان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۷ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر