سوتی حامد آهنگی | حامد آهنگی در برنامه شب آهنگی

آبروی حامد آهنگی جلوی مهمان برنامه رفت | اشتباه گرفتن شهره سلطانی با شهره لرستانی + فیلم

حامد آهنگی، در یکی از قسمت های شب آهنگی که شهره سلطانی مهمان برنامه بود، او را با شهره لرستانی اشتباه گرفت و سوتی خنده داری در برنامه داد.

حامد آهنگی
ویکی گردی:

حامد آهنگی، مجری برنامه شب آهنگی سوتی خنده داری در مقابل شهره سلطانی داد. شب‌آهنگی تاک‌شویی‌ خنده دار و هیجان آور است که در هر قسمت، حامد آهنگی میزبان یکی از بازیگران یا سلبریتی های ایرانی است. در قسمتی از این تاک شو، شهره سلطانی مهمان حامد آهنگی بود؛ فیلم سوتی خنده دار حامد آهنگی در مقابل او را ببینید.

حامد آهنگی بازیگر کمدی شروع فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۲ و از نوجوانی استارت زده و از کمدین های قدیمی می باشد که کارش را بطور جدی از جنگ های شبانه و نمایش کمدی شروع کرده است و با شبکه استانی باران نیز مدتی همکاری کرده و شهرتش فقط به خاطر اجرای استندآپ در برنامه خندوانه محدود نمی شود و او از چند سال قبل فعالیتش را در زمینه طنز و کمدی آغاز کرده است.

هرگاه او به عنوان کمدین دعوت می‌شد استقبال بسیار زیادی از او به عمل می‌آمد که چهره او به یک چهره ملی تبدیل شد. کلیپ های حامد آهنگی همیشه در سراسر کشور پخش می شود. مردم ایران که علاقه بسیار زیادی به طنز دارند باعث شد که کارهای حامد آهنگی بسیار زود در دل مردم بنشیند و در سراسر کشورمان به یک محبوبیت بالایی دست یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر