تست شخصیت شناسی تصویری | تست روانشناسی

در تصویر چه چیزی توجه شما را در نگاه اول به سمت خود جلب کرده؟ | تست شخصیت شناسی تصویری

منظور ما از تست روانشناسی تصویری مجموعه ای از تصاویری است که از طریق آن می توانیم اطلاعاتی را در مورد خود کسب کنیم. با انجام این تست، هم سرگرم می شوید و هم خودتان را بهتر می شناسید.

تست شخصیت شناسی تصویری
ویکی گردی:

تست شخصیت شناسی تصویری تاریخچه طولانی دارد. آزمون هایی که از عکس ها تشکیل شده اند به دنبال بررسی انگیزه های ناخودآگاه افراد در پس پاسخ هایشان می گردند. تست شخصیت شناسی تصویری به شما یک تصویر کامل روانشناختی و علمی از شخصیتتان نمی دهد اما اطلاعاتی کلی درباره شخصیت تان ارائه می دهد که در نظر گرفتن آن ها می تواند سودمند باشد. در این تست شخصیت شناسی تصویری به تصاویر زیر با دقت نگاه کنید،  در تصویر چه چیزی توجه شما را در  نگاه اول به سمت خود جلب کرده؟

تست شخصیت شناسی تصویری

غار:

 شما فردی مثبت اندیش و دارای تمرکز بالا می باشید. بنابراین اطرافیان تان به راحتی نمی توانند تمرکز شما را بر هم بزنند. از سوی دیگر نگاه مثبت شما به زندگی سبب شده که در مسائل و مشکلات روزمره غرق نشوید و به جای آن روحیه شادی و شادمانی را در خود تقویت کنید. در نهایت با توجه به روحیاتی که دارید اغلب اوقات فردی شاد و شکرگذار هستید که همواره به سوی پیشرفت در  حال حرکت می باشید.

بشقاب پرنده:

 در زندگی همواره فردی هستید که با استرس های زیادی زندگی می کنید. این استرس و تنش ها به حدی است که نمی توانید آن ها را کنترل و مدیریت کنید. بنابراین لازم است که برای کنترل این تنش ها در اسرع وقت برنامه ریزی لازم را داشته باشید و سطح توقع را از خودتان پایین بیاورید. گرچه تلاش برای پیشرفت در زندگی امری طبیعی می باشد اما باید به یاد داشته باشید که استرس زیاد مانع رسیدن به اهداف تعریف شده تان می شود. در نهایت سعی کنید که در زندگی برای خودتان و کسب آرامش خود وقت بگذارید، تا از سلامتی روانی و جسمانی خوبی برخودار شوید.

چهره یک آدم فضایی :

شما فردی هستید که در زندگی برای خودتان مشکل تراشی می کنید. در حقیقت در موقعیت هایی که حتی هیچ مشکلی وجود ندارد و همه چیز در آرامش هست خودتان را درگیر می کنید. از سوی دیگر شما فردی هستید که در "نه" گفتن مشکل دارید در حقیقت این ویژگی سبب می شود که در اکثر مواقع کارهایی را انجام دهید که به میل شما نمی باشد و همیشه خواسته های اطرافیان تان را به خودتان ترجیح دهید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر