تصادف در اسلام شهر | کشته شدن همه سرنشینان در تصادف

صحنه دلخراش تصادف سه جوان ناکام در اسلام شهر + فیلم

شب گذشته تصادف وحشتناکی در اسلام شهر رخ داد که لحظه تصادف توسط دوربین های مداربسته ثبت شد. این تصادف 3 کشته به همراه داشت. فیلم تصادف را در ادامه مطلب ببینید.

تصادف
ویکی گردی:

خبر تصادف در جاده های و خیابان ها، چیزی است که هر روز می شنویم و می بینیم. این روز ها با توجه به ایمنی پایین خودرو ها، در تصادف اتفاقات ناگوار بیشتری می افتد و این تصادف ها معمولا بدلیل وضعیت نه چندان خوب جاده ها اتفاق می افتند اما دلیل اصلی آن ها، رانندگی بدون رعایت اصول و سرعت مجاز است. حالا فیلمی از تصادف یک خودروی پراید با 3 سرنشین جوان پخش شده است که متاسفانه هر 3 نفر در این حادثه جان باختند.

علل حوادث رانندگی:

 

1.سرعت :

شما آنها را در بزرگراهها دیده اید, بسیاری از رانندگان از حد مجاز سرعت چشم پوشی می کنندسرعتشان از120و130و150هم فراتر می رود.رانندگی باسرعت بالا یکی از دلایل تصادفات است اگر سرعتتان در زمان رانندگی زیاد باشد عکس العملتان درزمان تصادف کاهش می یابد.

2.ورود ممنوع

نشانه توقف هرگز نباید نادیده گرفته شود، اما با وجود آن تصادفات زیادی اتفاق می افتد. هر سال، هزاران  تصادفات رخ می دهد چرا که یک راننده در جهت ورود ممنوع حرکت می کند.بسیاری از تصادفات و برخورد هایی که اتومبیل ها از پهلو آسیب می بینند نتیجه رانندگی در مسیرهای ورود ممنوع است.شما باید به هر دو جهت نگاه کنید زمانی که از مسیر ورود ممنوع عبور می کنید.

3.باران:

اگر آب و هوا بد باشد جاده ها نیز به تبع آب و هوا خطرناک می شوند . تصادفات بسیاری اغلب درروز های  باران رخ می دهد: به خاطرلغزنده بودن  سطوح و خطرناک بودن سطح جاده ها  اتومبیل، کامیون و موتور سیکلت ها  در هنگام ترمز کردن از کنترل خارج می شوند. برای جلوگیری از یک تصادف رانندگی , در زمان بارش باران باید با دقت بیشتری رانندگی کرد.

4.رانندگی در شب:

رانندگی در نور روز می تواند خطرناک باشد اما رانندگی نزدیک شب خطر تصادف را دو برابر می کند. وقتی آن چه چیزی که  پیش روی شما ست نمی توانید ببینید ,نمیتوانید  آن چیزی که در مقابلتان است را پیش بینی کنید.همانطور که خورشید پایین می رود ، آگاهی شما از جاده ها و اتومبیل های اطراف شما باید بالا برود.

5.راننده پریشان :

راننده پریشان یک مجرم یا کسی که چراغ قرمز را رد می کند, نیست بلکه کسی است که معمولا با صحبت کردن تلفن همراه یا ارسال پیام متنی و یا خوردن مواد غذایی در حین رانندگی از جاده غافل می شود.

 

در این مواقع بیشتر به جاده توجه کنید:

1-درنقاطی که با نصب علائم مخصوص سبقت گرفتن ممنوع اعلام شده باشد.

2-در مواقعی که روشنایی یا میدان دید به هر علتی کافی نباشد.

3-از یکصد متر مانده به ورودی تونل ها و پلهاتا انتهای آنها

4-از پنجاه متر مانده به پیچ ها تا پنجاه متر بعد ازآن یا در تقاطع راهها وراه آهن  مگر آنکه بوسیله علائم سبقت مجاز شناخته شده باشد.

5-سبقت از هر وسیله ای که خود در حال سبقت گرفتن است مگر در راهی که به مناسبت وجود سه ردیف خط کشی بریده(مقطع)یا بیشتر از سه ردیف این عمل مجاز باشد.

6-هنگامیکه وسیله نقلیه ای درفاصله ای نزدیک وغیر ایمن ازروبرو درحال حرکت باشد.

7-برای اتوبوس ها وکامیونها در معابر شهری

8-در سر پیچ های تندوسربالایی ها که میدان دید راننده کم است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر