شعرهای مهران مدیری | خداداد عزیزی در دورهمی | برنامه دورهمی

وقتی رفیق خداداد عزیزی در دورهمی مهران مدیری رو گول میزنه | غش کردن از خنده! + فیلم

مهمان قسمت جدید برنامه دورهمی، خداداد عزیزی بود که یکی از دوستانش را به عنوان همراه، به مسابقه آورده بود. دوست خداداد عزیزی حرکت عجیبی کرد که موجب تعجب مهران مدیری شد.

دورهمی
ویکی گردی:

دورهمی یک برنامه تلویزیونی به کارگردانی و اجرای مهران مدیری است. دورهمی اولین بار در 27 اسفند 1394 با موضوع تاک شو از شبکه نسیم پخش شد. پس از پخش 4 سری از این برنامه، دورهمی به مسابقه اطلاعات عمومی تبدیل شد. در قسمت جدید دورهمی، خداداد عزیزی مهمان برنامه بود که یکی از دوستانش، به عنوان یار کمکی او را همراهی می کرد. رفیق خداداد عزیزی با خواندن شعری از مهران مدیری در سریال مرد هزارچهره، باعث خنده خداداد عزیزی و تعجب مهران مدیری شد.

خداداد عزیزی متولد 1 تیر 1350 در مشهد ، بازیکن سابق فوتبال است. تحصیلکرده مقطع راهنمایی می باشد که از 16 سالگی فوتبال را کنار کارگری شروع کرد و بعد از حماسه سازی در ملبورن بعنوان «غزال تیز پا» مشهور شد.

خداداد از 21 سالگی به تیم ملی جوانان دعوت شد تا اینکه سال 1375 در جام ملت های آسیا 1996 بعنوان بهترین بازیکن سال کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شد. ایشان سال 1376 به تیم پرسپولیس پیوست و بعد از 4 بازی راهی تیم کلن آلمان شد و به مدت سه فصل در 50 بازی 10 گل نیز بثمر رساند. سال 1380 نیم فصل در النصر عربستان بازی کرد تا اینکه به ایران آمد و به مدت 4 سال در پاس تهران بود سپس یکسال در تیم دسته اولی عقاب حضور داشت. در نهایت سال 1385 خداداد عزیزی 35 ساله با پیراهن راه آهن برای همیشه بازنشسته شد.

خداداد عزیزی سال 1384 رئیس سازمان فوتبال شد تا اینکه بعنوان مربی ، هدایت ابومسلم مشهد را بدست گرفت و تا سال 1397 در تیم های پیام مشهد ، استقلال ، شهرداری تبریز ، سیاه جامگان و سپیدرود رشت سرمربیگری کرد.

خداداد عزیز شباهت زیادی به جکی چان (بازیگر و کارگردان)  چینی دارد و می گوید بارها شده در فرودگاه های خارج از کشور فکر کردن جکی چان هستم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر