یارانه واریز شد | واریز یارانه معیشتی انجام شد | یارانه کمک معیشتی

یارانه بگیران حسابشان را چک کنند | یارانه چه کسانی آخر هفته قابل برداشت است؟

یارانه چه کسانی واریز نشده است؟ برای جزئیات بیشتر در مورد زمان واریز یارانه کسانی که واریز نشده، این مطلب را مطالعه کنید

یارانه
ویکی گردی:

در کنار  واریز یارانه ۹ دهک درآمدی جامعه، یارانه جاماندگان هم دیشب قابل برداشت شد. اما این گروه دیشب فقط یک مرحله از یارانه معیشتی را دریافت کردند و قرار است دولت دو ماه یارانه معوق این دو گروه را تا آخر هفته واریز کند.

خبر واریز یارانه جاماندگان را سازمان هدفمندی یارانه‌ها در اطلاعیه خود اعلام کرده است. بر اساس اطلاعیه این سازمان،‌ اطلاعات سرپرستان خانواری که تا تاریخ ۱۵ خرداد به عدم دریافت یارانه اعتراض کرده‌اند،‌ در اختیار وزارت کار قرار گرفته، اطلاعات این گروه پایش شده و عده‌ای مشمول یارانه شناخته شده‌اند.

در صورتی که بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این سرپرستان خانوار جزو دهک‌ اول تا سوم باشند، ماهانه مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتیکه جزو دهک‌های چهارم تا نهم باشند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

این سازمان تاکید کرده که لیست یارانه‌بگیران نهایی شده و افرادی که جزو دهک‌های یارانه‌بگیر شناخته شده‌اند یارانه می‌گیرند.

بر این اساس، اگر فردی دیشب یارانه معیشتی را دریافت نکرده به این معناست که این افراد در ارزیابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در دهک ۱۰ قرار گرفته و مشمول دریافت یارانه شناخته نشده‌اند.

واریز معوقات تا پایان هفته

این سومین مرحله کمک معیشتی دولت است که به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. دیشب تنها یک مرحله این یارانه به حساب این گروه واریز شد و دو ماه باقیمانده تا آخر هفته واریز می‌شود.

براساس اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها «سرپرستان خانواری که یارانه نقدی آنها در اردیبهشت ماه قطع شده بود و درخواست بازبینی خود را در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کرده بودند، چنانچه در بازبینی انجام شده توسط وزارت رفاه جزو دهک‌های اول تا نهم قرار گرفته باشند، یارانه‌های نقدی ماه‌های اردیبهشت و خرداد نیز تحت عنوان معوقات تا پایان هفته به حساب آنان واریز خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر