فال تاروت رنگی | فال تاروت اصلی | فال تاروت تک کارتی | فال تاروت امروز | فال تاروت روزانه

فال تاروت کبیر | فال تاروت 21 تیر

برای مشاهده فال تاروت امروز 21 تیر 1401 در سایت ویکی گردی با ما همراه باشید.

فال تاروت
ویکی گردی:

 فال تاروت کبیر یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی تاریخ بوده است. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگویی پرهزینه و سخت بود. برای مشاهده فال تاروت خود با ما همراه باشید.

فال تاروت متولدین فروردین

نام : گشایش

از تاریکی خارج شده و به نور قدم می گذارید. موفقیت شما از اعماق درون رشد می یابد و برای دیگران نیز سودمند و الهام بخش خواهد بود. هم اکنون زمانی است که می دانید خوشبختی در سهیم بودن است. نیاز است که درمورد یک ناسازگاری به مذاکره بپردازید. روی موضوعات با پاکدلی کار کنید تا به تساوی حقوق و رضایت برسید. با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله کنید. در زمینه های احساسی و عاطفی نیز پیشرفت های غیرمنتظره پیش خواهد آمد.

فال تاروت متولدین اردیبهشت 

نام : ماجراجویی 

دلاور شمشیر به شما هشدار می دهد احتیاط کنید، حقوق خود را به آسانی به دیگران تسلیم نکنید. در صورتیکه در قبال این تهدید با شهامت و ایمان مقابله کنید می توانید نیروی مهاجم را محو کنید. اکنون زمان شکست و تردید نیست. برای تفکر به تصمیمات و انتخاب های جانبی فرصت چندانی ندارید. این کارت به شما توصیه می کند که در یک بحران، اقدامات بموقع حائز اهمیت است. با وجود آنکه دلاور شمشیر نماد اقدام و عمل است ولی در عین حال برای شروع تعهدات عاطفی و یا روابط احساسی طولانی مدت پاسخ منفی می دهد. زیرا عاملی است که بطور غیرمترقبه به زندگی شما وارد شده و طی مدت کوتاهی نیز خارج می گردد.

فال تاروت متولدین خرداد

نام : محدودیت 

ترس ها، تردیدها و ابهامات شما را میخکوب کرده است. عاملی را که در فکر خود قدرتمند می دانید، راه های انتخابی شما را مسدود ساخته است. هشت شمشیر نمایانگر محرومیت است و محدودیت هایی را که شما بطور خواسته یا ناخواسته به خود تحمیل می کنید، تجسم می سازد. راه نجات را که انتظار شما را می کشد، در وجود خود احساس کنید و از این سردرگمی خود را برهانید. از شهامت درونی خود استفاده کرده و قدرتی را که به دیگران واگذار کرده اید باز پس بگیرید.

فال تاروت متولدین تیر 

نام : پیروزی پس از تلاش

اتحاد انرژی ها وعده ی پیروزی می دهد. مطابق با برنامه ریزی و نقشه هایتان پیش بروید. در صورت سعی و تلاش کامیابی از آن شما خواهد بود. چنین پیروزی از زحمات پیگیر گذشته، و به دلیل اعتماد به خویشتن حاصل می گردد. زمانی است که به خود و نیروهایتان اعتماد کنید و به اهداف خود تمامیت بخشید. شما به پاداشی که شایستگی آن را دارید دست خواهید یافت، به شرط آنکه از حداکثر توانایی خود برای وقوع آن استفاده کنید.

فال تاروت متولدین مرداد

نام : پدرانه 

حاکم جام در این رابطه به شما پیشنهاد می کند که نقش یک رهبر خیرخواه و دلسوز را به عهده بگیرید تا بتوانید وضعیت موجود را اداره نمایید. با نیروی مقتدر ولی آرام پیش بروید. در بحران ها سر خود را بالا نگاهدارید و مسئولانه قدم بردارید. تجربیات به شما آموخته اند که چیزها همیشه آنگونه که به نظر می رسند، نیستند. کنترل وضعیتهای عاطفی و موضوعات خانوادگی را در دست بگیرید.

فال تاروت متولدین شهریور

نام : وابستگی

آیا وابستگی شما به پول و مادیات بیش از حد لزوم است؟ یا شاید خود را به نوعی درگیر حس مالکیت یا نوعی حسادت کرده باشید؟  میل به کنترل کردن و تصاحب کردن نشان چهار سکه است. اگر احساس می کنید نسبت به شخص خاصی یا محیط و شرایطی بیش از اندازه وابسته هستید و میل دارید آن را در چهارچوب مالکیت خود درآورید، در این صورت ارزش های حقیقی خود را به مخاطره انداخته اید. اغلب به خطا به محیط، شرایط و یا اشخاصی می چسبیم، که برای ما آشنا هستند، حتی اگر بدانیم که دیگر برای ما مفید نیستند. باید بدانید که دیگران نیز نیاز دارند آزاد باشند و چگونگی زندگانی خود را تعیین کنند.

فال تاروت متولدین مهر

نام : مهارت کاری 

شما در مسیر درست قرار دارید! استعدادهایی که مدت درازی مخفی مانده اند به ظهور می رسند. اندیشه کنید، احساس کنید و خلاقیت خود را عینیت ببخشید. ابتکار و اصالت شما بطور طبیعی کانون توجه دیگران است. هشت سکه پیام آور موفقیت آمیز کارهایی است که هم اکنون مشغول تکمیل و اجرای آن هستید. اکنون زمان برداشت یا اعطای ثروت تازه رشد یافته نیست. تلاش های شما به ثمر خواهند رسید و پاداش های بزرگی دریافت خواهید کرد.

فال تاروت متولدین آبان 

نام : رهایی از غم 

بدون دگرگونی، پیشرفت امکان پذیر نیست. پیشامدی که رخ داده است نباید مورد بی اعتنایی و بی توجهی قرار گیرد. دگرگونی می تواند بسیار دردناک باشد ولی هر انسانی ناگزیر زیر بار درد و رنج می رود تا جریان رهایی از آن را تجربه کند. گذشته هرچه که بود با تمام خطاهایش پشت سر شما قرار گرفته اند، و حالا شما آماده هستید با آزموده هایی که کسب کرده اید همه چیز را دوباره از نو شروع کنید.

فال تاروت متولدین متولد آذر

نام : بردباری 

شما در جریان کشف قدرت واقعی خود هستید. آماده باشید تا آنچه را که در خود می یابید بپذیرید. انرژی این رمز، شما را به زمینه هایی رهبری می کند که در آنها بتوانید از قدرت های نهفته و پایداری خود بطور موثری استفاده کنید. در وضعیت بحرانی به شما می گوید که زمان تفوق یافتن بر مشکلات فرا رسیده است. نیرو و شهامت خود را متمرکز کنید و با ترس ها و موانع به گونه ای انسانی مقابله کنید. در زمینه ارتباطهای انسانی نیاز است که محکم و قابل اعتماد باشید.

فال تاروت متولدین دی

نام : حمایت 

هم اکنون برای طرح و اجرای تعهدات و نقشه های طولانی مدت، لحظه ی مساعد و خوش یمنی است. برای یک تغییر یا یک حرکت جدید به نیروی خود اعتماد کنید و با افکار بزرگ پیش بروید. با رهبری خردمندانه، کنترل وضعیت کنونی را بعهده گرفته و برای پیشرفت خود و دلبندانتان بهترین امکانات را فراهم سازید.

فال تاروت متولدین بهمن 

نام : مرد جوان 

این کارت نماینده یک مرد جوان شاعرمنش با احساسات گرم و پرشور است. اگر این کارت توسط یک مرد جوان انتخاب شود مشخصات و روحیات او را یادآور می گردد، در غیر اینصورت می تواند نماینده پیشنهادی از جانب شخصی با مشخصات فوق باشد.

فال تاروت متولدین اسفند

نام : پنهان کاری

در حالت اول این کارت به مفهوم آن است که شما از چیزی فرار می کنید. شاید از یک تعهد، مسئولیت، کار زیاد، دردسر و... در مواقعی می بایست با آنچه که لازم است روبرو شد. آیا چه کسی نقش یک گرگ را بازی می کند؟ شما یا دیگری؟ به هر حال انتخاب این کارت بروز مشکلاتی را پیش بینی می کند که می بایست با اقداماتی پیشدستی نمود. در صورتی که با وضعیت بحرانی یا دشمنان و اشخاص مشکل ساز سروکار دارید و در عین حال خواهان پیروزی و دفاع از حقوق خود هستید، می بایست با مهارت و زیرکی راه حلی بیابید که خارج از انتظار و ترتیب همیشگی باشد.  تا وقتی فرصت باقی است آنچه که می توانید انجام دهید و از میدان کنار نکشید.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • تارا

    عالی مرسی

  • ناشناس

    عالی