کنسرت رضا صادقی | هم خوانی رضا صادقی با دختر خردسال

اتفاق نادر وسط کنسرت رضا صادقی!! + فیلم

فیلم کمتر دیده شده از رضا صادقی در کنسرتش را در ادامه این مطلب تماشا کنید

رضا صادقی
ویکی گردی:

فیلم کامل همخوانی دختر بچه در کنسرت رضا صادقی (سالن منفجر شد) و اجرای دختر بچه کودک در کنسرت رضا صادقی همراه با جزئیات را در این صفحه ببینید. رضا صادقی خواننده سرشناس کشورمان در روز گذشته در کنسرت خود یکی از دختران خردسال هوادارانش را برروی صحنه دعوت کرد تا به صورت مشترک اجرایی داشته باشد رضا صادقی خواننده پاپ کشورمان که خود دارای دو فرزند دختر می باشد علاقه زیادی به کودکان دارد.

او متولد ۲۵ مرداد ۱۳۵۸ در بندرعباس بوده و در ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ با یک زن ایرانی الاصل ساکن آلمان ازدواج کرد و صاحب دو فرزند به نام‌های تیارا و ویانا شد جلو بزنید که رضا صادقی کار خود را با تلاوت قرآن شروع نمود مدتی به عنوان قاری قران فعالیت می‌کرد و این که به موسیقی علاقه مند شد آهنگ مشکی باعث و سبب شهرت زیاد دست یابد آن چندین آهنگ برای رنگ مشکی بخواند او کار خود را در بندرعباس آغاز کرد اما بعد از معروف شدن برای همکاری بیشتر با برخی از آهنگسازان به تهران مهاجرت کرد.

وی اصالتاً از شهریست بنام میناب ((روستای کریان))و در ۲۵ مرداد سال ۱۳۵۸ در محله شیر اول بندرعباس به دنیا آمد. ابتدا کار خود را با تلاوت قرآن آغاز کرد. علاقه‌مندی او به موسیقی موجب شد که او مسیرش را به آن سمت تغییر دهد. او در ۲۰ بهمن ۹۰ با دختری ایرانی که ساکن آلمان بوده عقد و یک سال بعد ازدواج کرد؛ و در ۱۷ بهمن ۹۲ دارای دختری به اسم تیارا می‌شود. تیارا اولین فرزند رضا صادقی است که در بهمن سال ۱۳۹۲ به دنیا آمده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر