سریال جوکر | یوسف صیادی در جوکر | رقص جنجالی یوسف صیادی در جوکر

رقص منشوری یوسف صیادی باعث حذف بازیگر معروف از جوکر شد! + فیلم

فیلم رقص و حرکات منشوری و جنجالی یوسف صیادی که باعث حذف بازیگر معروف از جوکر شد را در ادامه این مطلب می توانید تماشا کنید

جوکر
ویکی گردی:

رقص جنجالی یوسف صیادی در جوکر که باعث حذف هومن برق نورد از جوکر شد. فیلم کامل رقص یوسف صیادی در جوکر تایم و قر دادن سیروس میمنت و سام درخشانی در برنامه جوکر را در ادامه این مطلب می توانید ببینید. چند روز پیش برنامه جوکر قسمت پایانی خود را پشت سر گذاشته و برنده نهایی مشخص شد. امین حیایی موفق گردید که در فینال برنده شود و جایزه ۱۰۰ میلیونی را به دست آورد در این قسمت یوسف صیادی جوکر تایم خود را اجرا کرد که در نوع خود جالب و بامزه بود. آموزش رقص یوسف صیادی به همراه سام درخشانی و سیروس میمنت از نکات جالب توجه این قسمت بود که میتوانید در زیر مشاهده نمایید.

بیوگرافی یوسف صیادی

یوسف صیادی بازیگر سرشناس کشورمان برنامه جوکر تلاش کرد که سایر مهمانان و رقبا را بخنداد و از مسابقه حذف کند و در نهایت موفق شد به این مهم دست یابد یوسف صیادی بازیگر شناخته شده کشورمان بوده و سال‌هاست در عرصه بازیگری فعالیت حرفه‌ای دارد .

اما تولد ۵ اسفند ۱۳۴۸ در تهران می باشد در قسمت های قبلی نیز این بازیگر حضور پیدا کرده بود که با یوسف تیموری جر و بحثی داشت که مورد توجه رسانه ها قرار گرفت یوسف صیادی از کمدین های شناخته شده سینما و تلویزیون بوده و در زمینه کمدی یکی از بهترین ها است این را می توان در برنامه جوکر احسان علیخانی مشاهده کرد.

پدر یوسف صیادی اهل طالقان و مادرش اهل استان گیلان هستند. او فعالیت‌های هنری خود را ابتدا در زمینه نمایش کودکان آغاز کرد و با حضور در برنامه‌های طنز تلویزیونی در مقام کارگردان، تهیه کننده و بازیگر به ادامه آن پرداخت. او در فیلم اتانازی به کارگردانی رحمان رضایی به عنوان طراح صحنه و لباس حضور داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر