افزایش میل جنسی خانم ها | روش های افزایش میل جنسی خانم ها | افزایش میل جنسی

راهکارهای افزایش میل جنسی خانم ها | تشخیص میل جنسی کم در زنان

نکات مهم و طلایی افزایش میل جنسی در خانم ها را در این مطلب بخوانید

افزایش میل جنسی در خانم ها
ویکی گردی:

راهکارهای افزایش میل جنسی خانم ها را در این مطلب بخوانید. میل جنسی یکی از موضوعاتی است که اغلب کمتر راجع به آن بحث می‌شود، با این‌حال تاثیر بسیار زیادی در زندگی زناشویی افراد دارد. کاهش میل جنسی، می‌تواند برای زنان و مردان وجود داشته باشد و دلایل زیادی داشته باشد و باید پیش از آن‌که زندگی زناشویی را تحت تاثیر قرار دهد، این مسئله رفع شود. در این مطلب در ارتباط با راه‌های افزایش میل جنسی در خانم ها صحبت کنیم. لیبیدو نام دیگری برای میل جنسی یا میل جنسی است. عوامل داخلی و خارجی مختلفی می‌توانند بر میل جنسی شما تأثیر بگذارند، از سطح هورمونی گرفته تا داروها و عادت‌های خواب شما؛ همچنین میل جنسی هر کس متفاوت است، اما میل جنسی بیشتر افراد، با افزایش سن کاهش می‌یابد. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا به شما درمان کاهش میل زنان را بگوییم؛ در انتهای این مطلب با راه‌های طبیعی رفع این مسئله و افزایش میل جنسی در خانم ها  آشنا می‌شوید.

تشخیص میل جنسی کم در زنان

طبق تعریف، اگر مکرراً افکار یا میل جنسی نداشته باشید، ممکن است به اختلال کمبود میل جنسی مبتلا شوید و فقدان این احساسات باعث ناراحتی شخصی می‌شود. چه با این تشخیص پزشکی مطابقت داشته باشید یا نه، پزشک شما می‌تواند دلایلی را که میل جنسی شما آنطور که می‌خواهید بالا نیست، جستجو کند و راه‌هایی برای کمک پیدا کند.

پزشک علاوه بر پرسیدن سوالاتی در مورد سابقه پزشکی و جنسی شما، ممکن است روش‌های زیر را انجام دهد:

معاینه لگن را انجام دهید:

در طول معاینه لگن، پزشک می‌تواند نشانه‌هایی از تغییرات فیزیکی را که منجر به کاهش میل جنسی می‌شوند، مانند نازک شدن بافت‌های تناسلی، خشکی واژن یا لکه‌های محرک درد بررسی کند.

آزمایش خون را توصیه کند:

ممکن است پزشک آزمایش خون را برای بررسی سطوح هورمونی و بررسی مشکلات تیروئید، دیابت، کلسترول بالا و اختلالات کبدی تجویز کند.

شما را به متخصص ارجاع دهد:

یک مشاور متخصص یا یک درمانگر جنسی ممکن است بتواند عوامل عاطفی و رابطه‌ای را که می‌تواند باعث کاهش میل جنسی شود، بهتر ارزیابی کند.

 

انواع درمان کاهش میل زنان

اکثر زنان از یک رویکرد درمانی سود می‌برند که علل متعددی که پشت این عارضه هستند را هدف قرار می‌دهد. توصیه‌ها برای افزایش میل جنسی در زنان، ممکن است شامل آموزش جنسی، مشاوره، و گاهی اوقات دارودرمانی و هورمون درمانی باشد.

آموزش و مشاوره جنسی

صحبت با یک درمانگر یا مشاوری که در رسیدگی به نگرانی‌های جنسی ماهر است، می‌تواند به کاهش میل جنسی کمک کند. درمان، اغلب شامل آموزش در مورد پاسخ جنسی و تکنیک‌ها می‌شود. احتمالاً درمانگر یا مشاور شما توصیه‌هایی برای خواندن مطالب یا تمرینات زوجین ارائه می‌دهد. مشاوره زوجین که به مسائل رابطه می‌پردازد نیز ممکن است به افزایش میل جنسی زنان و احساس صمیمیت و میل کمک کند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر