عکس همسر الهام چرخنده | همسر طلبه الهام چرخنده | همسر سوم الهام چرخنده

همسر جدید الهام چرخنده | همسر سوم الهام چرخنده کیست؟

جزئیات و اخبار جدید درباره ازدواج سوم الهام چرخنده را در ادامه این مطلب بخوانید

همسر جدید الهام چرخنده
ویکی گردی:

الهام چرخنده متولد 1357 است. الهام چرخنده با بازی در سریال آوای باران بسیار شناخته شد. الهام چرخنده از همسر اولش طلاق گرفته است. همسر سابق الهام چرخنده فرشید نوابی است.الهام چرخنده چند سالیست که به همراه شوهر روحانیش در کربلا زندگی می کند.الهام چرخنده ضمن تایید مهاجرت خود از ایران اعلام کرد مدتی است به همراه همسرش حجت الاسلام سید محمد درویشی در کربلا زندگی می کند.

 

همچنین با درخشش در فیلم سینمائی شب یلدا که اولین ایفای نقش وی در سینما بود موفقیت زیادی به دست آورد.الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران در ویژه برنامه شهر یاکریم در شبکه استانی صدا و سیمای قم ضمن اهدای انگشتر ، تسبیح و ساعت خود برای حراج به نفع خیریه ، پوشش چادر را برای همیشه انتخاب کرد. مدتی پیش او از از وضعیت سینما و تلویزیون گلایه کرد و گفت مگر من چه کار کرده ام که چندین سال است کسی از من دعوت به همکاری نمی کند.

الهام چرخنده (زاده ۱۳۵۷) بازیگر سینما و تلویزیون ایران و همسر سابق فرشید نوابی (بازیگر) است. او پس از ترک تحصیل در رشته معماری فعالیت های هنری خود را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت. سپس با بازی در تله تئاتر شباشب در عرصهٔ بازیگری مطرح شد. همچنین با درخشش در فیلم سینمائی شب یلدا که اولین ایفای نقش وی در سینما بود موفقیت زیادی به دست آورد.

الهام چرخنده سه سال بعد از طلاقش از فرشید نوابی در شهریور ماه 1396 که حالا هیچ رسانه خبری ندارد، با انتشار عکسی از دست خود که حلقه نامزدی دارد خبر ازدواج سوم خود را رسانه ای کرد.

فروش سریع خودرو و دریافت وجه معامله قبل از دفترخانه

باید برگردم...

قبل‌تر روحم مونده بود سر شارع العلقمی حالا قلبم و جسمم و روحمو و همه چی رو گرو گذاشتم و با چهارده گرم خاک تربتت رو تن سرد گونه بی جانم به امید شفاعت و کلی خاطرات کوچه پس کوچه و خط دل هایم برمیگردم..

شاید روزی سایه زنی که زینب داستان بود و گوشه لبش خالی از نشان پدری حک شده بود در کوچه های خاکی کرب و بلا شما را یادم انداخت...

حسرت دیدار تک تک شما محبین حضرت کنار ضریح به دلم موند رفقا...

و چشمی که دو دو میزد که یکی از درب ورود حرم غیرت الله با هیجان به یاد سمتم....

سهمم دلتنگی شد و کلی حسرت و قوت لایموتم اشک...

آفتابگردون دور از نور خورشید شاید خشک شد و پژمرده ...

ولی یاد اون در چند عکس کنار نور ماند به یادگار...

یا باب الحوائج، یا غیرت الله یا قمر العشیره بدرود..

ببخش کنیزت رو...

ساعت هام در خاک مادری به ساعت حرمت روز و شب خواهد شد...

اسمم رو در لیست کنیزان کاش بنویسید...

بدرود کربلا...»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر