قیمت مسکن در شمال تهران | خانه های شمال تهران

قیمت مسکن در شمال تهران | سرمایه گذاری در بازار مسکن تهران

قیمت مسکن در تهران نسبت به سایر شهر های ایران، بالاتر است اما قیمت مسکن در شمال تهران، حرف دیگری برای گفتن دارد. اگر قصد سرمایه گذاری با مبالغ زیاد دارید، برای دیدن قیمت مسکن در شمال تهران با ما همراه باشید.

قیمت مسکن در شمال تهران
ویکی گردی:

قیمت مسکن در شمال تهران نسبت به سایر مناطق کمی بالاتر است؛ یکی از دلایل بالا بودن قیمت مسکن در شمال تهران، آب و هوای خوب این منطقه است. معماری اروپایی در ساخت این خانه نیز دلیل دیگر گران تر بودن قیمت مسکن در شمال تهران است. در این گزارش خانه های ۱۰۰ متری شمال تهران را مورد بررسی قرار داده‌ایم تا در خرید خانه یا سرمایه‌گذاری بهتر به شما کمک کنیم. 

 

در روز های اخیر واحدی ۲۰ ساله در تجریش با متراژ ۹۸ متر و ۲ اتاق خواب، معادل ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر با سرمایه‌ای معادل ۱۰ میلیارد تومان قصد سرمایه‌گذاری در شمال تهران را دارید، میتوانید واحد آپارتمانی ۹۸ متری در ولنجک که ۶ سال از ساخت آن گذشته باشد را خریداری کنید. همچنین واحدی دیگر در همین محله که ۶ سال از ساخت آن گذشته باشد با متراژ ۹۷ متر و ۲ اتاق خواب را نیز با همین مبلغ خریداری کنید.

واحدی ۹۵ متری در محمودیه درحالی که ۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، ارزشی معادل ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دارد.

اگر قصد خرید آپارتمانی نوساز در فرمانیه را دارید، میتوانید واحدی ۹۵ متری که ۲ خوابه است را در این محله با قیمتی بالغ‌بر ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خریداری کنید. همچنین واحدی دیگر در همین محله با متراژ ۹۶ متر و ۲ اتاق خواب، درحالی که نوساز است نیز قیمتی معادل ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان دارد.

ارزش واحدی ۱۰۰ متری در زعفرانیه با سنی معادل ۹ سال و ۲ اتاق خواب، مبلغی معادل ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

آپارتمانی در الهیه که ۵ سال از ساخت آن می‌گذرد با متراژ ۹۸ متر و ۲ اتاق خواب، قیمتی معادل ۸ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر