همسر شاهرخ استخری | استوری شاهرخ استخری

تیکه عجیب شاهرخ استخری به همسرش | ناراحتی شدید شاهرخ استخری از همسرش + عکس

شاهرخ استخری که زیاد خود را درگیر حواشی نمیکند، حالا با انتشار استوری به نظر می رسد از همسر خود گلایه کرده است.

شاهرخ استخری
ویکی گردی:

شاهرخ استخری، بازیگر مطرح و محبوب ایرانی، همیشه در تلاش است تا زیاد درگیر حواشی نشود اما بدلیل شغل و موقعیت اجتماعی اش گاهی درگیر این گونه حواشی می شود؛ اخبار راجب شاهرخ استخری مخصوصا بعد از ازدواج و بچه دار شدن بیشتر هم شد. به نظر می رسد این بازیگر بی حاشیه زندگی مشترک خوبی دارد و از زندگی اش راضی است اما به تازگی استوری منتشر کرد و ظاهرا به همسرش تیکه انداخته است.

شاهرخ استخری

بیوگرافی شاهرخ استخری

شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران، ( ولی در شناسنامه اش متولد 28 شهریور 1360 می باشد) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شاهرخ استخری فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد. او فرزند اول خانواده است و ۲ خواهر کوچک تر از خودش دارد. 

شاهرخ استخری در سال 1390 وقتی 31 ساله بود با سپده بزمی پور ازدواج کرد، و ماحصل این زندگی دو فرزند دختر به نام‌های پناه و نبات می‌باشد که هر دو متولد بلژیک هستند.

زندگی حرفه ای شاهرخ استخری:

شاهرخ استخری پس از اتمام تحصیلات آکادمیک خود با حضور در تئاتر اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال ۸۲-۱۳۸۱ گام بر عرصه ی هنــر نهاد و سپس یک دوره ی بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند. وی با تله فیلم «تلــخون» ساخته علیرضا امینی به طور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و پله به پله از «پریدخت» گرفته تا «مثل هیچ کس» و سپس «ماه عســل» و نقطه ی عطف همه ی فعالیتهایش که سریال «دل نوازان» است و بعد از آن «فاصله‌ها» جایگاه خویش را در میان مخاطبانش یافت.

استخری در سریال «دل نوازان» ساخته پیشین حسین سهیلی زاده ایفاگر نقش بهزاد بود و این آشنایی سبب شد تا در سریال «فاصله‌ها»، نقش سعید را بازی کند. او می‌گوید: مسیر هنری ام با بازی در سریال «دل نوازان» تغییر کرد. البته ورودم به دنیای بازیگری را مدیون علیرضا امینی هستم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر