رونالدو در تیم منچستریونایتد | رونالدو منچستریونایتد را ترک کرد

کریستیانو رونالدو از تیم منچستریونایتد جدا شد!

سه مسئله باعث شده تا کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال به ترک الدترافورد نزدیک شود.

رونالدو
ویکی گردی:

درخواست جدایی رونالدو از منچستر به کجا رسید؟ کریستیانو رونالدو با توجه به تمایلش برای بازی در لیگ قهرمانان فصل آینده در نظر دارد از اولدترافورد جدا شود و مسیر جدیدی را در سال‌های آخر دوران فوتبال خود آغاز کند. گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه مهاجم پرتغالی منچستر به دنبال یک باشگاه جدید است به گوش می‌رسد. گفته شده است که او در حال ارزیابی گزینه‌های خود برای فصل آینده است زیرا احساس می‌کند در سیستم تهاجمی اریک تن هاگ نمی‌تواند به خوبی عمل کند و نتیجه رضایت بخشی نخواهد گرفت. رونالدو ستاره ۳۷ ساله نشان داده که هنوز در سطح بالایی قرار دارد و در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲، با به ثمر رساندن ۱۸ گل در ۳۰ بازی در لیگ برتر و شش گل در هفت بازی لیگ قهرمانان اروپا ثابت کرد که یکی از برترین بازیکنان حال حاضر اروپا است. کریس رونالدو به دنبال یک باشگاه جدید است و می‌خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. او به خوبی می‌داند که شرایط کنونی منچستر به آن‌ها اجازه نمی‌دهد که خیلی سریع وارد رقابت برای کسب جام شوند و احتمالاً یک پروسه چند سال برای بازگشت به اوج برای این تیم وجود دارد.

تعدادی از باشگاه‌های لیگ برتری به جذب رونالدو علاقه دارند و چلسی با تاد بولی یکی از جدی‌ترین مشتری‌های او محسوب می‌شود. همچنین باشگاه‌های بایرن مونیخ از آلمان و آ اس رم از ایتالیا نیز علاقه خود به جذب کریس را پنهان نکرده‌اند. با این حال منطقی نیست که تصور کنیم رونالدو تیم منچستر یونایتد را به مقصد رم ترک کند چرا که این باشگاه نیز در حال حاضر در لیگ اروپا حضور دارد.

باشگاه پاری سن ژرمن نیز توسط رسانه‌ها به عنوان یکی از مقاصد احتمالی رونالدو در نظر گرفته شده است اما تاکنون هیچیک از مدیران این باشگاه سیگنالی در خصوص جذب ستاره پرتغال نداده اند.

سه مسئله باعث شده تا فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال به ترک الدترافورد نزدیک شود. کریستیانو رونالدو تصمیم گرفته است پس از یک فصل حضور در اولدترافورد، بار دیگر منچستریونایتد را ترک کند. به نظر می‌رسد، پشت این تصمیم دلایلی نیز وجود داشته باشد. به گزارش ساموئل لوکهارست فعالیت کم مدیران منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات و کاهش دستمزد بازیکنان از جمله دلایلی است که کریستیانو رونالدو را به ترک منچستریونایتد مایل ساخته است.

 البته به نظر می‌رسد مورد دوم در تصمیم رونالدو برای آینده‌اش، تأثیر بیشتری دارد. رونالدو از واکنش مدیران منچستر یونایتد به فصل فاجعه باری که گذشت، به ستوه آمده است. فصلی که شیاطین سرخ هیچ جامی کسب نکردند و نتوانستند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورند.

ناکامی منچستریونایتد در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا باعث شده تا دستمزد تمامی بازیکنان این تیم 25 درصد کاهش یابد. منابع نزدیک به کریستیانو رونالدو می گویند که این بازیکن از کاهش دستمزدش در منچستریونایتد ناراحت است.

رونالدو که طبق قراردادش 480 هزار پوند در هفته می‌گرفت، با کاهش 25 درصدی، فصل آینده 360 هزار پوند در هفته از منچستریونایتد دریافت می‌کند.

 برخی منابع نزدیک به رختکن منچستریونایتد معتقدند که رونالدو در باشگاه خواهد ماند. با این حال چهره های بزرگ رختکن یونایتد به این مسئله شک دارند.

یونایتد چندی پیش اعلام کرده بود که رونالدو فروشی نیست، اما در هر صورت باید گفت که ایجنت رونالدو، CR7 را به چلسی و بایرن مونیخ پیشنهاد داده است.

رونالدو 37 ساله تنها بازیکن ملی پوشی بود که روز دوشنبه در مجموعه تمرینی کارینگتون برای آغاز پیش فصل حاضر نشد. رسانه ها ادعا کردند که رونالدو به دلیل مشکلات شخصی و خانوادگی غایب بود و باشگاه منچستر یونایتد اعلام کرد که توضیحات رونالدو درمورد غیبتش در تمرینات را پذیرفته است.

رونالدو تا سال آینده با منچستریونایتد قرارداد دارد؛ این قرارداد گزینه‌ای دارد که می‌تواند تا سال 2024 نیز تمدید شود. رونالدو در 19 فصل متوالی در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد و آخرین بار در 17 سالگی در اکتبر 2002 با اسپورتینگ لیسبون در لیگ اروپا، که آن زمان جام یوفا نام داشت، حضور یافت.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر