افزایش قیمت نان | کارت نان

کارت نان منسوخ شد | قیمت نان افزایش می یابد؟

با توجه به شایعات و حرف های اخیر در مورد قیمت نان و طرح کارت نان، سوالات بسیار زیادی در ذهن مردم ایجاد شده است که تا حالا از سوی دولت به این سوال ها پاسخ قطعی داده نشده بود و اکنون دولت به همه آن ها جواب داد.

قیمت نان
ویکی گردی:

قیمت نان و کارت نان یکی از مسائلی بود که به تازگی سوال های بسیاری در ذهن کاربران ایجاد کرد. برخی می گفتند کارت های مخصوص نان بوجود می آید که فقط با آن ها می شود نان خرید اما قیمت نان تغییر نخواهد کرد و عده دیگری گرفتند قیمت نان افزایش می یابد و با استفاده از کارت نان، خرید نان برای هر شخص، محدود می شود. حالا یکی از مسئولین در برنامه زنده، به تمام سوالات پاسخ داده و مشخص کرد که نه قیمت نان افزایش می یابد و نه کارت نانی در کار است.

گویا قرار است مردم با هر کارت بانکی که دارند قیمت قدیم نان را به نانوا پرداخت کنند و بعد به ازای تعداد تراکنش‌های مشتریان در نانوایی دولت یارانه نان را به حساب نانوا می‌ریزد.

محرمیان گفته اگر خریدی انجام شود که مشمول یارانه کالای اساسی باشد در مرکز چک می‌شود که آیا آن شخص یارانه دارد یا خیر و طبیعتاً بخشی از هزینه از حساب شخصی کسر می‌شود و بخشی هم از حساب یارانه که برای این کار اختصاص داده شده است.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر