قتل دختر جوان در سردشت | قتل مدل کردی

قتل دختر جوان کردی توسط همسر سابقش | مدل کرد به قتل رسید

فاطمه زارعی، دختر جوان 23 ساله ای بود که پس از طلاق از همسرش، بعنوان مدل در اربیل مشغول به کار بوده که توسط همسرش به قتل رسید.

دختر جوان
ویکی گردی:

یک دختر جوان ۲۳ ساله اهل سردشت با هویت فاطمه زارعی روز یک‌شنبه هفته گذشته ۵ تیرماه ۱۴۰۱ در شهر اربیل (هولیر) پایتخت اقلیم کُردستان به قتل رسید.  این دختر جوان توسط همسرش با هویت اسماعیل عبدالله‌منش با ضربات چاقو کشته شده است. او یک پسر 4 ساله هم داشت و قتل دختر جوان بیچاره، بعد از طلاق از همسرش اتفاق افتاد.

جسد فاطمه زارعی که اهل سردشت بوده دو روز پس از قتل در شهر قلعه‌دزه‌ از توابع استان سلیمانیه بدون برگزاری مراسم ختم و حضور هیچ یک از اعضای خانواده‌اش به خاک سپرده شده است.

اسماعیل عبدالله‌منش سه سال پیش نیز یک جوان ۲۰ ساله را به ظن داشتن رابطه با همسرش‌به قتل رسانده و همسرش را نیز با ضربات چاقو زخمی کرده است.

فاطمه زارعی سه سال پیش (۱۳۹۸) و پس از ترخیص از بیمارستان به شهر اربیل رفته و آنجا مشغول کار مدلینگ بوده است.

اسماعیل عبدا‌لله‌منش پس از آنکه از محل زندگی همسرش در شهرک لبنانی  اربیل مطلع شده   با ضربات چاقو که بر گردنش وارد آورده وی را به قتل رسانده است. با گذشت یک هفته از قتل این زن جوان در شهر اربیل تاکنون پلیس اربیل در اینباره هیچ گونه اظهار نظری نکرده است.

اسماعیل عبدالله‌منش پس از قتل همسرش متواری بوده و تاکنون بازداشت نشده است.

گفتنیست که فاطمه (ژیلا) زارعی مادر یک کودک چهار ساله با نام ”آ. ع“ است که سرپرستی وی را مادر همسر ژیلا در شهر ارومیه بر عهده دارد.

 خانواده فاطمه زارعی از سه سال پیش وی را طرد کرده و هیچ گونه ارتباطی با ایشان نداشته‌اند به نحوی که نه در مراسم خاکسپاری وی شرکت کرده و نه در شهر سردشت مراسمی برای وی برگزار کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر