نجمه جودکی صدا و سیما راترک کرد | نجمه جودکی با تلویزیون خداحافظی کرد

واکنش نجمه جودکی به ترک صدا و سیما غوغا به پا کرد + فیلم

فیلم جنجالی از صحبت های نجمه جودکی در اکران خصوصی و دلیلی که باعث وایرال شدن این فیلم شد را در ادامه می توانید تماشا کنید.

نجمه جودکی
ویکی گردی:

نجمه جودکی مجری مشهور برنامه های تلویزیونی که با اجرا در شبکه جام جم وارد قاب تصویر شد و با سبک متفاوت خود در اجرا به یکی از مجریان محبوب تبدیل شد. نجمه جودکی از اجرای برنامه های گفتگو محور تا اجرای مسابقه های تلفنی، به خوبی استعداد خود در زمینه اجرا را نشان داده و در طول دوران فعالیت خود مجری برنامه های مختلف تلویزیونی بود. نجمه جودکی با یک تصمیم ناگهانی از اجرا در تلویزیون خداحافظی کرد. فیلم جنجالی صحبت های نجمه جودکی در اکران خصوصی وقتی میگه : از تلویزیون رفتم راحت شدم. که این جمله باعث وایرال شدن این فیلم شد را در ادامه می توانید تماشا کنید.

بیوگرافی نجمه جودکی

نجمه جودکی متولد 21 آبان 1369 در تهران ، مجری رادیو و تلویزیون است که فارغ التحصیل لیسانس معماری از دانشگاه آزاد و دوره فیلمسازی و تدوین از موسسه سروش می باشد که از طریق رضا رشیدپور وارد عرصه اجرا شد. در محله شمیرانات تهران به عنوان فرزند اول خانواده به دنیا آمد و از طرف جد پدری اصالتا اهل خوانسار از توابع استان اصفهان می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر